PARTY HOS KATCHA! ♥

MOSHI MOSHI!

hehe, igår var jag på party hos Katcha (Katja) det va skit kul!

haha, som vanligt glömde jag bort tiden, och kom på kvart i sex att jag skulle vara hos Katja halv sju.. :S X'D (typiskt mig..)

men jag hann dit i tid iaf :3

vi hade skit kul! <3 och flummade as mycket ;) haha, och så släckte vi hela huset när det var "earth hour" hehe, och sen gick vi runt till alla snåla jävlar och sa åt dem att släcka :)

och jag upptäckte ännu en underbar egenskap hos Gabby: HON ÄR JÄVLIGT ENVIS!  haha, vi skulle spela tecknet, och ni vet då delar man ju upp kungarna, knecktarna, damerna och essen i en hög.. och alla siffror i en annan..

men det vägrade Gabby gå med på, hon trodde minsann att det skulle vara på hennes sätt X'D haha, och så e hon så väldigt envis oxå ;) men de e just därför jag älskar henne så mycket! <3


haha, Alice gav Katja en Robert Pattinson affich! som hon bara kom fram med mitt i mörkret! snacka om att jag och Gabby skrek! han e så himla ful asså! och läskig..X'D (Ursäkta alla Robert fan där ute.. ni får gjärna tycka om honom, det gör inget.. men jag gör helt enkelt bara inte de)

PICHURES: (<-- jag och min egelska) lite weard bild på Katja, Alice och Maija.. hehe, foto lampan lyste derekt på Maija <333haha, Katja hade lite peruker, Katja.. blond? haha, Alice: SÅ SJUKT LIKT LADY GAGA! (kanske inte syns..men det såg iaf sjukt likt ut) Julia, svart hårig? tårtan! <3 som jag av misstag råkade tappa min mobil i *host, snyggt Ellie, host* haha, men Alice slickade av den så de var lungt.. (hur normalt lät det där på en skala?) Maija, Katcha och Tova <33

sorry för att bilderna vart så mörka... men som sagt så var det ju earth hour ;)

haha, jag gick hem sist.. jag satt kvar där i mörkret med Katja efter att alla hadde gått... så jag kom hem framåt tolv ;)

TACK FÖR FESTEN, KATCHA! väldigt underhållade <3

puss, puss <3

Aloha I'a Au Oe! (<-- läs inlägget innan) <3

//Ellie ( super sweeet) :''3

(p.s grattis i förskott gumman!)


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Haha! Nä, men min version lät roligare! :)

Btw, ska det inte vara i efterskott? <3

2010-03-28 @ 18:33:14
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: ME <3 (the blogg owneer..)

haha :''3



suck jag menade ju dig, sin smartskalle.. -.-

2010-03-28 @ 19:41:07
Postat av: Deh blogg ovnär ögehn!

hehe, älskarrejj <333

2010-03-28 @ 19:42:48
Postat av: Gabby <3

HAHAHAHAHAHAH! X''D <33333

2010-03-28 @ 20:26:44
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: katja

nämen tackar så mycke <33

2010-03-28 @ 20:56:06
Postat av: Gabby <3

Det var verkligen skitkul, Katja! x''D <3

2010-03-28 @ 21:21:06
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0