idag, igår och i mårrn! ♥

MOSHI MOSHI!

nu tänkte jag berätta om igår, idag och i mårrn! ;) nu e iaf internet tillbax! <3 pappa bytte tillbaka till det gamla.. pålitliga... -.-' 

MÅNDAG:

aja, iaf igår fyllde Gabbsan (Gabby) år! lyllo henne, det blev typ värsta fläshigga dagen! haha, först hade vi sovmnorrorn till halv tio, för att Ulrika typ skulle i väg någonstans och inte tyckte att vi skulle behöva ha ännu en dålig vikarie -.-

så våran förrsta lektion skulle ha varit bild! så jag, Gabby, Maija, Katja och Tova kom dit när vi skulle, där vi träffade Anders (vår bild lärare) som sa typ att bilden var inställd, för att någon konstnär skulle komma till 9 BF och typ föreläsa.. -.-

det visste han väl ändå typ i fredags! för om han hade sagt det då så hade vi ju kunnat hoppa över den lektionen oxå, och fått komma till skolan efter lunch! *suck* jävla uteliggare..

så jag och Elin vart lite pisst off! så vi såg att bussen stod kvar... så Elin fick en snilleblixt: eftersom att vi har typ.. "håltimme" i typ två timmar, för att lunchen var derket efter bilden, så kan vi ju lika gjärna åka till Huddinge och äta på Donken (<-- jag säger inte Donken bara för att jag vill spela cool, och för att vara fjortis.. för alla som käner mig vet att jag typ e det längsta man kan komma från en fjortis! jag säger det bara för att jag inte minns hur... "Mc´Donald´s " stavas...)

haha, så till slut tvingade jag Gabby att oxå följa med ;) och sen precis i sista sekunden följde Alice och Katja med me :)

på stationen träffade vi Alex och Axel som inte hade en aning om vart vi skulle.. men beslöt sig för att föjla med oxå! :D<333

sen hände det väl inte så värst mycket mer.. vi hade NO prov... vilket var ganska enkelt ;)  sen på kvällen dampade vårt internet.. men nu ere fixat ^^

TISDAG:

JAG SÄGER BARA EN SAK: Spruta..:S

vi skulle ta... ehh.. rödahund/någonting mer som jag inte minns- sprutan... jag, Axel, Tova och Katja var förrst.. vi träffade några av MD:anra där som radan hade tagit den..  hehe, jag typ slippade ur och trodde att jag skulle spy.. men om sanningen ska fram så gjorde det inte så jätte ont, haha, alla sa att vaxinet var rosa! (jag vågade så klart inte kolla) men jag tror på alla ;)

*hehe, jag har rosa vaxin i mig*

på matten, vilket var lektionen som vi hade efter att vi hade tagit sprutan, började alla siffrorna flyta ihop.. och jag blev typ hög.. så på gympan låg jag, Amanda och Elin typ och såv.. för att vi inte kände oss sådär jätte toppen.. :S


och nu sitter jag här.. och e typ skit glad! för Gabby kanske faktiskt kommer i mårrn (På profil dagen) vilket hon egentligen inte skulle, för hon skulle till fjällen.. men hon är ju sjuk.. så hon kanske inte kommer.. så nu skickar jag en kram till henne! <333 krya på dig, gumman!

hehe, en liten bild på Fridas och mina converse i mårrse <333

puss på er alla (sorry att inlägget blev lite långt..)

krya på dig sötnos <3333


Aloha I'a Au Oe (<--skrolla ner så fattar ni) ^^

//The girl with the minds in the sky... :''3 








Kommentarer
Postat av: Alice

jaa va oxåå mee Ellie!!! :O <3

2010-03-30 @ 17:24:34
Postat av: Alice

OCH! de va ja som kom på att vi skulle t huddinge! :O<3

2010-03-30 @ 17:26:19
Postat av: Gabby <3

Aww, tack! Jag fick feber igår kväll. Så det var ingen idé att sätta på väckarklockan...

Men har tagit ipren så jag mår bättre för stunden <333

Hur var profildagen? :'')

2010-03-31 @ 12:19:48
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0