Söndag, Mårgon- Måndag, kväll. Och lite av dem sakerna som hände i mellan det. :''D (xD)

Öhm.. ja. Förlåt för lite dåligt uppdaternande men jag.. (Va faan? förlåt. men: "Dåligt uppdaterande". Det låter sååå... Dummt. Helt enkelt. Varför säger man inte bara: "Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag" ?? Asså förlåt för alla er som säger så. Asså det funkar på er. Eller för er. Men inte för mig. Jag känenr ju skit många som säger det. Asså det "passar" på er.. men för mig så.. njae.. ) xD

Iaf. Igår tog mamma och jag tåget från Nyneshamn. (Tänka sig, Det gick bara ett tåg i timmen!!! Snacka om liten skit stad.. xD)

Medans pappa dåra stannade i båten för att vänta på två kompisar som han ska segla till Danmark med.

Det tog en och en halv timme med tåget. Och vanligtvis när det bara tar några minuter p.g.a att det (I och för sig) bara är två stationer. Såå.. ni fattar kanske att det var ganska långt bort.

Var så trött att jag knappt kunde stå på benen när jag kom hem sen. Så pallade inte blogga. ):

Ooooooooch idag har jag varit upptagen med min tavla till min moster (mammas brorsas fru, konstigt nog så lät det som om hon var typ 60.. "moster".. nej, men ville bara förklara att hon e typ 30.. vet inte varför. Men lät så.. konstigt att säga att man målar tavlor till sina mostrar)

BILDBOMB: (öööh.. ska försöka..) :''D

 Vi gjorde en midsommarkrans till slut. Fanns inte så där överflödigt med blommor precis. Snarare tvärt om. Men "allt går om man bara vill"! :9 (öhm.. gillade inte min mun. Och det funkar helt enkelt inte att göra fyrkanter på paint.. inte att färglägga iaf! :0)

Öhm.. Förlåt.. AH! jag misslyckas med allt jag gör nu känns det som.. men min data har fuckat upp sig. Nej, nej! inta datan.. Bara mobilen... eller Datan och mobien gillar inte varann för tillfället. Men lovar ska försöka. (kan inte styra över teknologin) ladda upp mer en annan dag.. -.-'

I mårrn iaf så sticker jag, Frida, Maggan och Natta till Fannys land. Två och en halv timme med bil.. Men det ska man nog överleva! Men iaf.. kommer inte kunna blogga på två dagar. Kommer hem på torsdag ;)



Öhm.. NU! Bara för att liva upp stämningen, så här är litet citat! Vet inte varför. Men älskar det! :''D

*Jag och Tova sitter på bussen på vägen till skolan. Tova håller på med sin mobil. Så är inte säker på att hon verkligen lyssnade i början av konversationen*

Jag: "Du, Tova? .. Visst är det konstigt vad märkliga drömmar man kan ha?"

*Tova kollar ner på mobilen*

"Mhm.."

Jag: "Vill du veta vad jag drämmde i natt?"

Tova: "Mhm.. visst.." *kollar fotfarnade på mobilen*

Jag: "Jo. Kolla.. Jag var med Najaderna och Neptun på segling. Och vi seglade typ Avanti. Och så var vi typ mitt ute på havet. Och där: På en sten. Så satt han killen som sjunger 'Soul Sister' med en gitarr. Och så ba började han sjunga och spela. Du vet början: 'He-ey! He-e-e-e-ey! He-e-e-e-ey!' Och alla vi i båten kunde texten utantill så vi började sjunga med... och.."

Tova: *vaknade upp från mobilen* "VA? SATT HAN DÄR??!"

Jag: "öööhm.. jaa.?"

Tova: "OFTA!"

Jag: "Öhhh.. jaa?"

Tova: "Asså han??! Som sjunger?? 'Soul Sister'???"

Jag: "eemm.. jaa"

Tova: "OFTA! Fett coolt! Asså han?"

Jag: "jaa.. men Tova.."

Tova: "Asså han! Gud va coolt!!"

Jag: "JA! Men asså Tova..."

Tova: "Wow asså!"

Jag: "JA! Men Tova. Asså.. Det var en dröm!"

Tova: "Men.. Jaha.. -.-'"

xD xD xD <3 Älskar dig också Tova ^^



  <---- (Var bara tyungen. Kom ihåg att jag har laptop. Och ingen "mus" Så det är svårt att skriva!) :''D <33


Kommentarer
Postat av: Gabby

Haha, bästa citatet! ;)

Och sjukt fin bild, sis! <3333

2010-06-28 @ 23:38:11
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ilana

Haha, Ellinor.

Det går inte o göra fyrkanter men du kan göra flera hundra fjärilar? Lite weird det där. ;)<3

2010-06-29 @ 00:16:05
Postat av: Ellie ^^,

Hah, Tack Gabbsys! ;) <33 Men asså Ilana.. Jo. Asså det går inte att göra fyrkanter på paint på min data. Eller åtminstonde inte att färglägga den.. för att. Skit samma. Men gjorde fjärilarna på mobilen.. så ja. ^^ <33 Thaha.. Sorrie, That's just the way I am.. xD

2010-06-29 @ 11:34:42
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0