Orienderingsdag.. ''O

MOSHI MOSHI! :''3

som ni kanske märker så har jag inte uppdaterat så värst mycket på et tag. Men det är på grund av att jag har haft det fullt upp på sistonde. Med skolavslutningen och Johans fest och allt. Men jag lovar. När det blir sommarlov så blir det andra bullar ^^,


Idag hela dagen så gick vi runt i skogen och orienterade.( det var lixom orienteringsdagen. Vilket gick ut på att alla elever i hela skolan går runt i skogen och letar efter kontoller..)  Jag, Ilanda, Julia, Elin och Olga gick tillsammans. Det bröjade bra. Vi hittade faktiskt den första kontrollen ;D Och jag hade FAKTISKT rätt! Jag kunde faktiskt läsa kartan.. i början. Alla (typ) sa att vi skulle gå åt andra hållet. Men jag sa tvärt om. Och det var rätt! *Så himmla stolt asså* heheh..

nu är klckan runt ett och jag kom hem för typ en halv timme sen. För när vi var klara så fick vi bara gå hem ^^, Så lite bra var det ju iaf. Förutom att mina fötter verker. Och på en kontroll så gick vi rent upp åt helvet.. eller nåt. I skogen.. och helt fel.. Så vi fick typ klättra ner för värsta stupet *Host, Olgas fel, Host* xD <3

Nu sitter jag i soffan och dricker saft och bara vilar.. men jag ska nog sätta igång och baka snart. Tills på lördag ;)

 hahah, inte så snygga skor.. men man ville ju inte precis lera ner conversen.. ;D

 tyckte bara att bilden var lite fin ;)

 någon.. kontroll..

 Vi satte nummren på benen, precis som på strapatsen. Collingar.. ;D

 Hahah, tog bilden åt fel håll. Jag fick iaf nummer 19. Som mitt födelsedatum ^^

Just'ja. Vi hade klasspincnik igår oxå. Då alla barn tog med sina föräldrar och syskon till skolan. Där vi tittade på några av våra kontverk, åt picnick och spelade bännboll..
ahja ;) ses.. kanske inte hinner blogga så mycket.. bara så ni vet..

//"Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ååh, sötaste syster! Eller hur, tänk om jag hade anat att det var dig jag skulle stöta på när jag plumsade i vattnet från gummibåten den där dagen, fatta att det var fem år sen och du skulle precis börja på miniorerna ;) Värmer när du säger sånt, saknar dig massor! Ses på lördag, bara tre futtiga dagar liksom! :D Puss! <33333

2010-06-02 @ 16:08:17
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0