OMG! OMG! OMG! OMG! okej.. så farligt är det inte! Eller joo, det vet väl inte jag än!!

OMG! (förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, varken igår eller idag.. men har varit upptagen.. eller nej, förresten: jag har varit så utråkad, iaf idag, att jag inte haft något speciellt att skriva om. Men läs om vad jag gjorde i går på Gabbsys blogg; www.gabbsys.blogg.se)

IAF, något viktigare: Pappa har typ.. jag vet inte. Men asså pappas kompis ringde för ett tag sen.. och han har hamnat på sjukhus. För att han typ var nere i båten.. och sen fick han en bjälk, en stor än! på fingret.. Så att det vart ett djupt sår.. Så han är typ inne och syr på sjukhuset.

Visst, det är väl bara ett litet finger.. men ändå. Stackars honom.. Och pappa som hatar sprutor och sånt (hah, han har ju i och för sig deabetes) men han tycker inte om sånna med stort... med värkade.. med ni vet mycket påvärkade västskor..  lixom.

Iaf, vi ska snart åka in.. (eller snart och snart, man vet ju aldrig med läkare.. så det kasnke blir frammåt nästa år) och hämta honom.. det är ju bara fingret.. så det är ju klart att han är okej.. men iaf..

i't still scares the shit out of me!

Kommentarer
Postat av: Gabby

Oj! Gud, vad läskigt, hoppas han kryar på sig! ♥ <3333

2010-06-22 @ 23:22:04
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Jaa, men han var okej, han kom hem typ vid två i natt. ;o Han fick äta ganska mycket smärtstillande. Och han fick sy 6 stygn! :s men han är okej nu ;) <333

2010-06-23 @ 12:12:35
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0