Okej.. inte alls för att jag erkänner det: men.. det KUNDE vart värre..

Jaa.. det kunde det väl. Antar jag.. Mamma och Pappa kom ju faktiskt hem igen.. sen. Och sen gjorde vi grill spett och grillade på klippan. Jag låste in mig i ruffen medans mamma och pappa satt och snackade med sina kompisar..

Sen gick vi och "dansade" eller mest tittade på, Som sagt så var det ju inte precis folk i min ålder där.. utan vuxna med sina bebisar -.-' Pappa bjöd iaf upp en random tjej som han tyckte kunde dansa bra. Och sen dansade dem i en hel låt (som för mig verkade som en evighet!) men hon verkade glad efterå tiaf.. xD

Pappa fick för sig (klockan tolv på kvällen) att vi skulle gå ner till sjön och bada. Lena (pappas kompis) tyckte att det ät som en underbar idé (åter igen: det var klockan tolv på kvällen!) Så hon drog med sin min mamma, sin man (Per) och Lars-Erik (pappas bästa kompis) ner till sjön.

När vi anlädde till sjön upptäckte vi att bastun fortfarade var varm.. Så pappa och Per satte i gång och började hugga ved och satte igång elden i bastun igen (jag säger detta en gång till: det var klockan tolv på kvällen!!) xD

Så vi (förutom mamma som inte hade lust) Hoppade in och bastade, klockan halv ett på natten.. Trotts att dem är vuxna.. gammlingar.. så var det.. ganska okej.. (som sagt: det kunde vart värre)

När vi blivit tillräckligt varma så sprang vi ner till sjön och hoppade i. Det var precis lagom varmt vatten i sjön. Just den där stunden. När man kastade sig i vattnet. Och såg dimman på sjön, och solen som inte längre syndes.(xD) Alla träden som låg så stilla vis strand kanten. Vassen som vaggade långsamt fram och tillbaka.. det var trollskt.

Och jag tror inte att man lixom får den chansen igen. Jag tror inte att man får känna den häftiga känslan igen.. så det var verkigen skit coolt..

Tyvärr så tillåter inte min data att ladda upp bilder.. men lovar att det kommer en bild bomb senare idag.. annars så kommer jag ju hem i mårrn.. <33

 
Stora Rosa Kramar Från Skärgår'n! :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0