Nu bär det av.. ööhh typ.

Hum.. Försöker skriva en lisa i huvudet över allt som jag ska ha med mig.. och allt som jag måste komma ihåg i sita minuten för att jag behöver det under dagen..

Heh, asså iaf, nu bär det av... snart. Klockan fyra i eftermiddag närmare bästämt. Jag, Mamma och Pappa ska åka ut med båten över midsommar. Denna urtråkiga tradition ristades in förra året.. Då pappa hade lust att åka ut och segla hela enkelt.. och så råkade det bli just på midsommar.. *ahh* .. jag som gillar midsommar så mycket.. Vi brukar åka till.. Åh. Vad heter det nu igen.. Iaf, Något ställe i typ Älvsjö, där dem har dans bana, lotter och ibland hästridning. Jag, Mamma, Pappa, Johan, Morfar och Thyra brukar åka dit.. men den traditionen dödade pappa förra året..

Så nu i stället så får jag stå ut med mammas och pappas urtråkiga (ur gammla) Kompisar.. utan barn!

Vi åker ut till typ.. Äh, det suger så mycket att jag inte ens minns vad den j*vla hamnen heter.. Det ända jag vet är det kommer suga!

Plus att Johan är i spanien och går Explore Belt med Niklas (en scout grej) ..Så det hade ju lixom vart kul att iaf ha någon att spela kort med eller såå.. medans mamma och pappa var med sina kompisar..

Ahja, antar väl att jag får gömma mig i ruffen med min dator.. Kanske, eventuelt kan ta med den så att jag kan blogga.. men jag lovar ingenting.. :)



AHH! dem där j*vla byggarbetarna som lägger om min grannes tak! NU! Asså nu! så hammrar dem inte bara 8 på mårgonen! Utan dem spelar MUSIK också! OCH JAG SKOJAR INTE: HÖGSTA VOLYM! Asså om man öppnar ytter dörren så hör man att det faan hörs i hela kvarteret!! Asså skit högt! Jag sitter i vardags rummet nu, och asså HÄR inne är det som att det är på högsta volym.. ni kan ju bara tänka er hur det där där ute då!!!

AHH! plus att dem typ tog en pause p en timme, och åkte iväg! Och gissa vad? Då lämmnar dem radion på! På högsta volym! Pappa blev så arg att han gick och ryckte ur sladden.. AH assåå.!



Iaf.. jag och mamma kommer hem på söndag. Medans pappa möter upp hans kompisar som ska tillsammans med honom segla med vår båt ner till Danmark (förhoppningsvis, om vädret vill) Och sedan tar jag och mamma tåget ner till Danmark, och lixom byter med pappas kompisar ;)



 Hah, ingen bra bild precis. Men iaf en bild från i måndags när jag och Gabbsys var i Stan.. Hittade dessa snygga skosnören.. kan lägga ut en bättre bild sen.. där man ser motivet på dem.. :)

 Thihi ;) lite suddig bild på sötaste tjejen. <333

 Vår lunch, som vi hittade på ett litet trevligt café- Som hade som en liten "källare" Om ni undrar varfr det var så mörkt.


Aja.. hade inga mer bilder. <33

Hoppas att jag kan ta med mig datan, så att jag kan blogga lite. ^^,


Stora Rosa Kramar Från Mig! :3 

p.s.. åååh.. midsommar kommer suga.. så messa gärna.. och säg om ni har det bättre än mig.. <333

Kommentarer
Postat av: Gabby

Aww, du är! ♥♥♥ <3333



Men ha så kul, hehe! Jag kommer ju i alla fall inte precis ha roligare.../ <333

2010-06-23 @ 14:37:53
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: julia

men, asså.., är det inte typ flera dagar tills midsommar? asså själva dagen om man säger så ;P<33

2010-06-23 @ 15:50:35
Postat av: Hedda

sv; jepp, helt rätt! :P

2010-06-23 @ 18:22:00
Postat av: Magda<333

Tjohej! Va synd att du inte värkar tycka att de kommer bli så kul på midsommar..men de blir nog bra ändå ska du se..;)

Och ellie?! bara för att retas lite så måste jag ju säga att jag ska till landet då..och kommer förhoppningsvis att träffa T*B*A!!!! Kuul!!

Puss<33333

2010-06-23 @ 22:59:35
Postat av: Gabby

Haha, Maggan! ;) ♥ ♥ <333

2010-06-23 @ 23:38:25
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Hahah, kul att alla kommenterar! ;D yey! <33 Hah, Hedda: jag visste det nog xD <33



Julia: Midsommar är i mårrn; Fredag! Den 25 juni! ;D



Och Maggan: Hah, tänkte förrst be dig att följa med mig.. men kom sedan på att du var upptagen med din "dejt" xD <33 älskar er alla!



Just'ja, Gabby: neeeee... <333

2010-06-24 @ 15:02:31
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0