Jag vill inte vara den personen som säger "vad var det jag sa" ... men Vad var det jag sa??!

jaa.. Vad var det jag sa?!  Skulle inte hela midsommar gå åt helvete? (jo) ..Har hela midsommar gått åt helvete? (ja) jaa.. då så..  (jag vet att det är lång text ↓ Men snälla läs hela.. Annars fattar ni inte ett skit.. typ)

Okej, det över var väl kanske att ta i lite men om jag ska vara ärlig så har jag haft några Många bättre midsommrar..

Dagen började bra.. jaa. Det gjorde den.. Men sen gick allt åt.. *det mindre bra hållet* 

I natt. Vaknade pappa och kunde inte andas, Jag svär det var så jävla läskigt. Förrst trodde jag att han bara drev. För det lät som om han försökte hyperventilera genom ett sugrör. Det var helt enkelt stopp i hans lungor, Typ i tre minuter. Sen efteråt beskrev han det som om han trodde att han skulle dö. Men han hade ingen aning om vad det berodde på..

..Pappa tänkte att det kanske var något med smäertstillandet till hans sydda finger som kanske hade blivit fel.. eller något sådant. Så för att försäkra att det inte händer igen, så beslöt mamma och pappa sig förat åka in till sjukhuset. Problemet är bara det att vi är i Skärgår'n. Såå.. närmaste akuten var lixom någon timme här i från.

Något senare efter att pappa bestämt sig för att åka och kolla det. Upptäckte jag världens största röda märke på mammas höft. Som pappa så klart tordde var ett fästing bett. Så för att vara säkra på att mamma inte ska få borelia.. Så åkte hon också till akuten..

"Man kan aldrig vara NOG försiktig" .. sa pappa.. Men va kul för mig då..

Så efter sill lunchen, och den underbara jordgubbstårtan som pappas kompis syrra gjort.. (och TILL OCH MED innan dem rest midsommar stången) Så dumpade mamma och pappa mig i båten med datan..

"Yippie".. Vilken midsommar.. visst: Solen skiner.. Maten var god.. Det verkar faktiskt riktigt snart bli sommar.. Men.. HELT ensam.. vill man ju inte vara.. 


Faan också! Faan! Plus att "grannarna" i båten brevid bara dricker snappsar och sjunger falskt.. och håller seriöst på att bli jävligt fulla! 

Vilken midsommar.. Nästa år ska jag faan vra på Vässarö! No matter what it takes! Elinor är där ju... Asså ah! Midsommaren på Vässarö har jag hört ska vara den mysigaste och finaste någonsin.. Dem har altid värsta festen då.  Men eftersom jag är lite för ung för att få jobba där.. Så har jag aldrig fått chansen att uppleva den.

..Men det spelar ingen roll! jag ska dit nästa år! Om jag så måste simma hela vägen! För det här... gör jag inte om! Plus att man inte får ha sprit på vässarö.. Inte ens öl.. Så där finns det minsann inga fulla båtägare som sjunger falskt.

Faan asså.. Det här suger.. 

Jag har massa fina bilder från lunchen.. med den fina tårtan. och så. Men av depristions skäl så har jag ingen större lust att ladda upp dem..
 

Kommentarer
Postat av: julia

nää! stackare! :O du skulle bhöva en kram tror jag! :)<33



(så KRAAAAM på dig!)

!!! <333

2010-06-25 @ 16:53:30
Postat av: Ellie ^^,

Jaa.. det skulle jag.. Just nu saknar jag bara er alla.. dem vuxna bara sitter där uppe och säger vuxen skämt.. Jag saknar Elinor, Och Cassi, Puh, Fredrik och Daniel.. Dem e så mysiga att grupp kramas med.. Och "mina" små miniorer.. Max och Axel Och Arvid och Milton.. aww... <33



"Looooooooneeeyyy.... I'm mister loooooneeeeyyy.. "

2010-06-25 @ 20:47:11
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Hah.. eller snarare: FAIL! jag glömde L:en på "Lonley" .. xD <3

2010-06-26 @ 14:33:08
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Gabby

Åhh, så jävla synd om dig :'(

Du får väl hitta på något annat nästa midsommar istället... <33333

2010-06-26 @ 20:42:05
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Jaa.. Tur i alla fall att det är över nu. Jag det ska jag faan! Jag tänker åka till Vässarö! (som du kanske redan visste) Skiter i om jag så måste simma dit! Det vore ju trevligt att ha någon att åka med också xD får väl fråga nån. Hah, jag har ju ett helt år på mig.. såå ja ;) <333

2010-06-26 @ 21:03:52
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0