Hahah, Hoho.. hihi! HA! NY DATOR! hahah.. hoho, Okej. Det räcker nu, Ellie.. snacka om överreaktion.. -.-'

YEY! ;D FINALY! Äntligen en ny data.. som kanske faktiskt funkar, OCh så slipper man ju ursäkta sig själv jämt på facebook och msn.

"Varför loggade du ut..? ;o"

"sorry.. datan (/Internet) dog..:("

"igen.."

Typ.. Hah, fattar inte att jag gjorde en så stor sak av det.. jag var utan egen dator (till och med) i en dag, För lixom jag hade ju till och med Johans lixom.. xD *dagens ungdom..*

Just nu sitter jag i köks soffan och morfar gick nyss hem (så himmla pinsamt att mamma fortfarnade inte fattar att jag är stor nog att klara mig utan BARNVAKT!)

Ni förstår.. mamma får nämligen dåligt sammvete av att lämmna mig ensam hemma på kvällarna.. särsklit eftersom att jag är ensam hemma hela dagarna (är faktiskt väldigt glad över att jag faktiskt till och med slipper fritids.. eller.. sommarkollo, eller något sånt) xD <-- lite oseriös där, men efter som att min mamma är överbeskyddande sååå.. ja, ni fattar.

Morfar var iaf här och lagade mat åt mig. Mamma tyckte att burk mat igen.. skulle bli lite enformligt.

"Jag och pappa kommer hem JÄTTE sent, Och det är så mörkt och.. bla, bla, bla... " (<-- joo, helt ärligt. Till slut låter hennes ord bara som mummel xD)

jag: "Men ärligt.. det är.. åh, vad heter det? jag har det på tungan.. åååh. Juste: SOMMAR! LJUST you know!"

"Men det är ju mörkt och, vi kommer såå sent och och.." (till slut ger man sig..)

Och gissa när pappa kom hem, SÅÅÅ SENT!    .. vid sju! precis när vi börjat med middan.. FAIL där mamma. Hon är bara SÅ överbeskyddande.. men det ät ju därför jag älskar henne så mycket. <333

Iaf, idag. Såå.. har jag väl inte gjort så jätte mycket. Kollat på "Liftarens guide till Galaxen" (Asså ärligt, har någon sett den? snacka om bra film, asså!)och "Björnbröder 2" medans jag fortsatte med mitt mästerverk *host, host*


 yey.. inte världens bästa bild. Är trött. Ljuset var dåligt. Den är med baby rosa in real! ;)

 oj.. verkligen dålig bild.. ehh.. Men asså. Jaa.. Kan ta en bättre i mårrn, med någonting brevid så att man ser hur liten den verkligen är.. för den är MINI!

// "Ellie-awesome" :''3

p.s VET NI? asså fattar ni min lycka? när man skriver in en "adress" och klickar på enter, så kommer webbplatsen upp på TRE SEKUNDER! TRE! på min förra dator fick man vara lycklig om den blev klar på en minut.. -.-' <333



Kommentarer
Postat av: Gabby

Haha, skönt med en snabb dator! ;D Kommer ihåg när vi inte ens kom in på youtube eller någon sida alls på den förra :S <33333

2010-06-17 @ 23:31:48
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nu har vi en sak gemensammt Ellie! jag har också en rosa mini-dator XD <333

2010-06-18 @ 16:13:25
Postat av: Magda<333

Jag meee! Välkommen i klubben! XD<3333

2010-06-18 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0