det är alltid bra med lite frisk luft.. heheh.. (NOT!)

Förlåt för att bloggandet är lite segt nu för tiden.. jag vill blogga, det vill jag ju. Men de e så mycket. ska sy om min skolavslutningsklänning.. ska.. packa.. och blah, blah, blah.. men efter avslutningen och lägret. Då ni!

Idag var vi på.. ehh.. skogsvandring..? vi gick typ dn mil. Till Syndby gård. från skolan.. Det var typ värsta jobbiga vägen genom skogen och allt (TUR ATT JAG INTE BLEV SKOGS SCOUT ASSÅ) När vi äntligen kom dit efter den långa vägen.. Så åt vi.. och Alice, katja, Maija, Tova, Wille, Axel.. Sheshlam.. och några från gf badade. Ganska så vart i vattnet faktiskt.. så jag skulle nog ha badat om.. jaa, håret och sminket lixom (hahah, lät som värsta fjortisen dääär. Men alla som känner mig vet ju att jag inte är sån... Utom Elin) xD


Ähm.. juste! När vi skulle ta bussen hem sen. Så var den propp full. Bara dem små barnen som "kom dit före oss" fick gå på.. så vi fick gå till motorvägen.

Och då.. helt plötsligt så krosades rutan i buss.. kuren? Och glasrutan gick i tusen bitar. Alla typ vände sig om och glodde. Tjejen som satt på bänken,som värkade vara runt 15, såg vättskrämd ut! Sen såg hon bara arg ut.. och hon började agresivt plocka dem minimala glasbitarna ut ifrån sin väska... Lite senare gick personen som kastade stenen (visade det sig) fram till henne och försökte be om ursäkt (vill hellst inte nämna vem det var..) Men hon typ blev as sur, och frågade om hon var dum i huvudet.

Men sen lite senare på bussen på upptäckte vi att hon hade ritsår på hela armarna från glasbitarna. Och såren blödde. Hon grät också.. och pratade i telefån sammtidigt. Hon ringde väl kanske någon kompis.

Magnus gick sedan fram till tjejen för att be om ursäkt. Och hon typ skrek och sa att hon hade sår över hela armarna, och glasbitar i väskan, och att personen som kastade var dum i hvudet! och värkade inte ha en tanke på att ta imot ursäkten.. tyckte ganska synd om henne...

ahja.. lite bilder:























ehhh.. jaa. Laddade bara upp lite random bilder.. ^^, Cya <33


//"Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: idadorable'

Alltså, jag tycker faktiskt synd om den där tjejen. :I <333

2010-06-08 @ 21:12:35
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/
Postat av: Gabby

Jaa, jag skulle också blivit sådär pissed off! <3333

2010-06-09 @ 19:13:30
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Tova ^^

Nu har jag börjat blogga igen xD bara så du vet^^<3

2010-06-12 @ 20:46:10
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: Alice

asso ja har sån JÄVLA snygg rumpa tycker jaa ;O

HOSTHOST HAHAHA xD <333

2010-06-14 @ 20:19:24
URL: http://hubinettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0