Den stora dagen, som alla väntat på så länge, är äntligen kommen! :)

jaa, Dagen som.. staten (?) kunga paret och kunga familjen planerat i så många månader, är äntligen här. Victoria och Daniels brällop! Tänk att det har krävit så himmla mycket eftertanke och planering.. ;o Och tänk till och med att dem tar pengar av vår skatt. Pengar som t.e.x skulle ha gått till sjukhus mm. Som nu i stället går till att dem ska få festa..

Pappa tycker att det är vansiningt. Det finns ju faktiskt folk som svälter där ute. Ge pengarna till dem, mer behövande! Tänk om man kunde göra det, det kunde ju rädda liv. Men jaja, visst. Det är ju en jätte stor Svensk händelse! Men ändå, det är ju inte utan andledning som man funderar över det..



Just nu, så sitter vi ju så klart och tittar. Man kunde ju inte hjälpa det. Har suttit och kollat i ett par timmar nu ;o hah, men jag menar ärligt. De e ju typ ones a life time. Jag menar hur många gånger gifter sig ens lands kron prinsessa.. ;)

*suck* men vad är det som händer med världen nu egentligen..? Alla tyckte att Victorias klänning var SÅÅ vacker. Men ärligt (ni kanske inte kollade, men läs tidningen då!!) Det var en bit vit tyg ihop satt! Ingen frans, ingen volang, inte ens en enda liten ROSETT! och så var det vit.. nästan axel lös..

Shit asså! snacka om att jag inte tänker se ut så (om jag nu gifter mig asså) Jag ska ha en (behöver inte ens skriva färgen) och den ska vara stor med rosetter, och volanger och blommor.. jag menar ärligt, vit..? Vad är det för tråkig prinsessa som en dag ska styra vårat land..? Shit asså.. -.-'

asså ärligt, snälla komentera. Kollade ni? klänningen. Den var rent ut sagt bara et tyg stycke ihop satt.. asså shit! det här är inte okej med mig.. (!!!!!)





Hahah, det var den ända roliga bilden dem hade på aftonbladet. Dem har ju lixom inte hunnit lägga upp så många. Försökte ta en bild på tv:n.. men naej.. xD

Hah, men kommentera gärna och säg vad ni tyckte om hennes klänning! SÅ TRÅKIG! SHIT ASSÅ! xD


Stora Rosa Kramar Från Mig! :3

Kommentarer
Postat av: julia :)

jag tyckte att klänningen var enkel men elegant, med ett finare ord för vacker..

jag tyckte nästan att det var skönt att hon inte hade en massa trams på sig.., som prinsessor och andra kungligheter brukar ha på sig.. och vit är ju den traditionella färgen för bröllopsklänningar. jag tyckte att den var fin faktiskt ;P <33

2010-06-19 @ 18:37:51
Postat av: Gabby

Var jag typ den enda som inte kollade? Det är så jävla överskattat och tråkigt liksom :3



Klänning var ju inte direkt så vacker som man väntade sig, men ok är den väl, haha :) <333

2010-06-19 @ 18:47:20
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Magda<333

Jag håller med "Julia" :) Jag tyckte hon var fin,och ellie ekänn att du tog i lite?

En prinsessa kan ju inte ha en stor rosa kläning direkt hon ska ju vara fin,prydlig och allt dedär! Och vitt e faktiskt riktigt snyggt!! ;)<33333

2010-06-19 @ 18:48:09
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

ASSÅ HERREGUD! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN EGENTLIGEN??!! OCH VAD HÄNDER MED MINA VÄNNER! Nej, Julia. SUCK asså. Jag som trodde att DU iaf skulle fatta.. tänk va tråkigt att ha sammma sak på alla bröllop. Vitt, Vitt, vitt.. TRÅKIGT! varför måste alla alltid göra som alla andra, varför kan ingen annan gå sin egen väg..?



Nej, Maggan. Jag tog inte i lite! "En prinsessa kan ju inte ha en stor rosa kläning direkt hon ska ju vara fin,prydlig och allt dedär!" va faan menar du med det? kan du ingenting. Askungen?? Bell (I "skönheten och Odjuret")??! Snövit??! Kan du ingennting? HALLÅ! PRINSESSOR! allihop. har dem vita och tråkiga klänningar eller..?! Herre gud! vad händer med världen! ;o JAG ska iaf ha ett sago bröllop.. med färger och blommor! Lixom ärligttalat. Kärlekens färg=vit!!! <--- näe, du!! Snarare rött eller rosa!!!!



xD <33

2010-06-19 @ 20:12:21
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ellie, alla kommer ju tycka du är coolare då än henne när du väl haft ditt ju? Då är det ju bra att hennes bleknar i jämförelse med det du kommer ha, haha! ;) <333333

2010-06-19 @ 20:37:18
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag håller med dig ellie! ;D <33 Men med maggan också en prinsessa kan inte ha en klänning med rosetter och fluff.. Men du har rätt, klänningen var rätt tråkig. Du skulle kunna göra en som skulle ha varit MKT finare ;) <33333

2010-06-19 @ 21:37:42
Postat av: Fanny

Btw.. jag kollade inte heller Gabby ;D <3

2010-06-19 @ 21:39:14
Postat av: Gabby

Haha, okej ;) <333

2010-06-19 @ 22:21:06
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Magda<333

Men vafan ellie! Okej har fattat att du e punk/och väldigt mycket egen/sago stil men seriöst hur skulle de se ut om prinsessan(vår blivande dråttning) hade en rosa,stor,fluffig klänning! Vårt land skulle typ skämts ut över alla europeska länder..



Men bara för att jag e på(kron prinsessans)sida nu betyder de inte att jag tyckte de va intresant på brölloppet..!

2010-06-19 @ 22:24:44
Postat av: Magda<333

<33333

2010-06-19 @ 22:25:54
Postat av: Maija

Jag tycker klänningen varken var ful eller fin, den var stilren. Det fanns en tanke bakom den.. Och Ellie jag tror att när man gifter sig så är det en sån stor händelse som inte händer varje dag så då måste det vara.. liksom.. hur ska man säga.. :/ Men asså det ska vara som om nån säger bröllop, då tänker man på kyrka, kärlek, fina o långa VITA klänningar.. Inte för att det är fel att ha rosa klänningar men.. :P



Jag tittade typ liite.. :)



kram <33

2010-06-19 @ 22:54:29
URL: http://maijagraddnos.blog.se
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

Maggan. Fattar du inte hur fel du har..? "Hur skulle det se ut om våran..?"



JA! DET SKA JAG SÄGA DIG! det skulle se coolt ut! Det skulle vara AWESOME! Tänk hur alla andra länder skulle snacka om oss..(!!!) typ:



"hum.. you, you know that country..? uhm, what's it call again..? I don't remember.. That boring country.. uhm, hos famost for... you know.. that regulary wedding dress..?"



"Oh, you mean Finland?"



"yeah... That's a boring one, Isn't it?"



"yeah! BUT SWEDEN? That Victoria! Did you see her dress? That PINK one.. The big one. With the big dark-pink ribbon at the back! WOW! I think she's gonne get som sourth of price for that.. Don't you think..?"



"Yeah. Abselutly.. But, what.. what country did we speak of before that..?"



"No idea. No idea..."



DÄR SER NI! SÅ SKULLE DET BLI! SUCK IT! xD <333

2010-06-19 @ 23:11:01
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Hanna

Såg du de andras klänningar? De hade tillräckligt med krims och krås i den där kyrkan... Tyckte det var bra att den var enkel.



Fast. Maddes klänning (i vitt) skulle nog suttit fint.



Håller med om att pengarna kunde gått till annat. Jag menar. HALLÅ?! Det är ett bröllop, inte en världsräddning.

2010-06-19 @ 23:23:19
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: Magda<333

OMG ELLIE?! vet att du esådär, men har du tängt på en sak? Alla e inte som du!!! ;O<3

2010-06-20 @ 13:20:08
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

NÄ! Maggan, det är ju just det! Det är ju det jag försöker säga! Det är ju det som är ju jävla häftigt! Jag är så AWESOME! ENASTÅENDE!



Medans ALLA andra är.. precis som alla andra..

2010-06-20 @ 19:11:57
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jag tycker klänningen var fin och ren på något sätt;)

2010-06-22 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0