Antar att jag tydligen får överleva ännu en dag utan en ersättare.. (läs inlägget innan så fattar ni)

Jaa. Rubriken ljuger ju aldrig.
Fattar inte att man faktiskt kan bli så besatt av ett föremål.. Saknar min lilla laptop.. *men den är borta nu, var stark*
men jag har ju faktiskt överlevt dagen någorlunda. Jag målade lite på Niffans tavla. Ni förstår min moster ville nämligen ha något att hänga på väggen i sitt vardags rum.. och då tyckte hon att jag kunde måla en talva.. *suck* de går väl sisådär..
Iaf, jag kom nyss hem från att ha varit ute i tre timmar med pappa på jakt efter en efterträdare.. Vilket slutade negativt..  Vi var i, I stort sätt alla data butiker. (pappa tyckte att jag skulle ha en sån där liten, liten.. mini, ni vet. En.. pc? heter dem det..? iaf, en väldigt liten dator. P.g.a att dem stora laptopsen kostar en del.. )
kräsen som jag är så tog det ju ett tag.. Men när jag till slut hittade min dröm data (GISSA VILKEN FÄRG.. det kan ni aldrig!!!) Så fanns den ju så klart inte i.. *den färgen*.. Utan bara i svart (ÅH, nej. Där gav jag er en ledtråd på att det inte är svart..) Och sen fick vi reda på att den inte ens fanns i svart.. faktum var att ingen utan dem datorerna som visades fanns!!!  Såååå... Juristisk som pappa är. Så fick han så klart lite utbrott på.. killen som jobbade där. Tyckte iofs lite synd om honom. Ingen skulle väl vilja bli utsälld, särskilt inte av MIN pappa.. Men, han får ju skylla sig själv. Han var verkligen dum i huvet..
Så jag får nog vänta lite till.. På min data.. kan ju inte lägga ut bilder dåra. Efter som att det här e Johans data.. och vill inte riskera att han flippar ur när han inser att han har massa av mina bilder sparat på datan.. men kan lägga ut en bild på datan som INTE FANNNS.. passa på att gissa vilken färg det var..

OOooooohhh... det är spännande! spänningen är OLIDLIG!



Klicka för att se större bild
ååååhh.. Svårt att gissa vaa..? ROSA! ingen bra bild precis.. Fanns ingen bra på hemsidan. Den är lite mer baby rosa i verkligheten ;D kanske kan lägga ut en bättre bild på den om jag faktiskt får den.. men vem vet det. Det är ju lämmat åt slumpen
// "Ellie-awesome" Who really mises her Laptop.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0