AH! varfööör..? -.-'

asså jag.. jag... det! AH!

asså kolla. Våra grannar läger om sitt tak.. Och dem börjar jobba typ sju på mårnarna, och slutar typ vid två.. Och asså dem håller på å spikar och bankar och.. asså visst, visst. Det är väl okej, taket blir ju fint. MEN SJU PÅ MÅRGONEN!

Jag vaknade halv åtta i mårse för att dem bankade... AH! PÅ SOMMARLOVET! fatta min ilska.. Och inte bara det. Dem spelar hög musik också, asså det är ju inte grannarna, utan dem har anställt gubbar som bygger.. så dem tar ingen hänsyn till grannarna! (och särsklit inte barnen som har sommarlov!)


aahh.. plus att dem la det en gång! och sen vart det typ dåligt, så dem fick lägga om hela f*cking taket.. -.-'

Plus att jag vaknade för  typ en kvart sen, av att det plingade på dörren!!! aahh..

 åååh.. snälla låt dem vara klara snart.. D:

Kommentarer
Postat av: Gabby

När några målade om vårt hus spelade dom också skithög musik, fast iofs var det inte 7 på morgonen ;) <333

2010-06-18 @ 12:40:40
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Magda<333

Ojoj! vet hur de känns! Jag fick själv damp på pappa å Olle precis innan pappa skulle lämna honom på fritis, dom var as högljudda!! Okej klockan var halv tio då men ändå..;O<33333

2010-06-18 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0