Fan också.

Postat av: Julia.

haha, oj! men.. ursäkta min omtanke för din hälsa och och dina eventuella skador.. men klarade sig mobilen?

omtanken:
men, asså.. shit. gjorde det ont? inget brutet eller något annat? :D <33(eller en sån här: :( om det var/blev några skador!!)<33

Thihi, Julias komentar ↑ på förra inlägget.

Och svaret är nej.. Nej kära bloggläsare (d.v.s typ Ida och Julia xD) Min mobil går samma väg som min förra gamla skruttiga dator.. Alltså: Döden. Alltså: jag "badade" ju med den.. och efter det: Kaputt!

Såå.. Jag ska få en ny! Faaaast.. det var ju just där allt sket sig.

Plötsligt. Helt utan förvarning så bestämde sig mina! MINA! Föräldrar för att vara spontana. Okej: pappa är väl ganska så spontan. Men inte mamma!

Iaf så såg jag en ganska snygg mobil på elgigantens hemsida. Och nu, Mina vänner: Misstaget! Jag trode att det var en sån mobil som Ilana har. Dem verkade bra, 5 megapixelskamera, Touch, LG .. Jodå. Jag sms:ade Ilana och frågade hur hennes mobil var. Hon sa att den var as bra.. Så jag sa det till pappa.

Och jag behövde ju en mobil, Så pappa bställde den! Bara så där! Men vi var ju på sjön, och inte förens vi kom hem (d.v.s idag, några dagar efter att jag tappat den i sjön)

Så idag hämtade vi den. Paketet var fint. Jodå. Men.. den var vit.. Inte en sån som jag beställde.. (lite senare upptäckte pappa att vi visst hade bäställt en vit) Men.. Det var ju absolut inte alls en sådan som Ilana har..

Och. Här kommer det .. Alltså den: (rent ut sagt) SUGER! okej; där gick jag väl lite över gränsen.. Alltså. Musik spelaren är ganska bra. Men det följde inte med någon penna. Och det går knappt att bläddra ner på t.e.x inkorgen på sms. Det bara går inte. Och kameran: Bara för att en mobil har många megapixlar betyder det inte att kameran äger..

Så. Efter som att det (som tur var) Är 30 dagars öppet köp på elgiganten så ska jag lämmna tillbax den och köpa en ny!
Men: Här kommer problemet. Jag vet ju inte vilken jag vill ha! vilken är bra? Vilket färg? Vilket märke? ( Jaa.. jag vet att alla tycker Sony Ericsson..) Så nu! Kära bloggläsare! TIPPSA! Skriv vilken mobil ni har och om den är bra. Och vilket märke som är bra och så vidare..

Och juste: Alla mina kontakter sparades på min förra mobil, så jag skulle vara väldigt tacksamm om alla (som läser..?) Kunde skriva sitt mobil nummer! Thank's! ;D

Stora (Halvsura) Rosa Kramar Från Mig! :')

Kommentarer
Postat av: julia

men ellinor! kollade du inte upp alla grejjer som mobilen kunde(?)/gjorde(?)/gör?



men aja, tur att man kan skicka tillbaka den då!! :D<33

2010-07-23 @ 17:46:17
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: julia

haha, jusste. nummer: o736-266778



och kolla in ''nyanya''bloggen om du har tid! :D <333

2010-07-23 @ 17:49:29
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Jo, Jo, Jo Jo Då! Men asså.. Kolla: Kameran var okej, Minnet och musiken ... Men... Menyn.. Och sms grejen.. Dem.. Var bara inte... JAG på nåt sätt. Och DET kan man ju inte kolla på internet.. -_-'



Men JULIA då! Littlemissawesome ägde ju! xD <3333

2010-07-23 @ 22:56:27
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: julia

men.. det va samma sak som att menyn och sms grejjen inte fungerade för dig.. awesome bloggen fungerade lixom inte för mig.. :S



men.. du kanska ska ta reda på lite mer om din kommande mobil innan du köper den. tex fråga någon om dom har en sådan och fråga hur den är, bra kamera, lätt att sms med osv. jaa.. och den måste ju bara vara ROSA! annars kommer den inte passa dig..! ;D <333

2010-07-24 @ 20:15:44
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Haha, Julia. det var ju därför jag åkte till affären den hä gången ist för på internet. Och Jo, den här gången blev det helt klart rätt. Och ROSA också! :''DDDDDD <333333

2010-07-25 @ 21:25:13
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0