Tisdag, "morgon" - Fredag, eftermidag. (Och lite av det som hände där i mellan) ^^,

Moshi, Moshi!

Ni kanske märkt att jag inte bloggat på ett tag. Och det beror på att jag (för er som läser min blogg dåra-vilket inte är så många-vet redan) var på Fannys land; Valleräng ^^,

(Okej, Ni vet ju att jag skriver sjukt långa inlägg ibland.. ska VERKLIGEN försöka skriva ett kort nu.. även fast jag har så mycket att berätta.. -_____-')

iaf, Vi åkte typ vid två i tisdags, och kom hem igår (torsdag) vid typ sju. Det var jag, Maggan, Natta och Frida.. och Fanny dåra. Två och en halv timme med bil gick faktiskt riktigt fort.. Hah, Natta knarkade en låt som fan! Men bara typ början. Plus att hon hade samma låt efter varann.. så hon kunde bara hoppa mellan dem och spela början om och om igen.. x) (just'ja! Skulle INTE skriva mycket..) 


Hoppas ni gillar bilder, för här kommer en bildbomb: 

 Jag, Hedda och Ida åt kebbab. Elo och Gabby åt.. typ sallad. Till lunch i Skärholmen asså ^^,

 Mer mat.. (bildbomb, you know)




 Hahah, Söta Hedda provade en skit rolig.. Pyamas/Tröja+byxor i ett. ;P

 Thihi ^^, Förlåt Hedda.. om du inte gillar den. Men man måste ju bjuda på sig själv ibland. x)

 Thahah, Vi på Monki. Hedda köpte värsta fina hatten där! xD <33


 Snyggisch!

 Thahah, Söta Hedda!

 Gabby.. Vill aldrig vara med på bild! xD Men fångade en iaf!

 Provade solbrillor. xD

 WOW! en till bild på Gabby! OMG!

 *suck* Hade jätte lockigt hår i mårrse.. försökte fota det. Misslyckat..

 Thaha, Fannys, Fridas, Maggans, Nattas och min skugga.. På Fannys land ;)

 YEY! Fick en bild på Maggan och Fanny med. Hemma hos Fannys farmor. Vi fick pannkakstårta! <3

 Pannkakstårtaaa! <3

 Hahah, Natta knarkade ostbågar. Men.. bilden är lite mörk p.g.a att den är tagen typ 2-3 på natten xD

 Awwwie.. <33


 Allt vi gjorde var typ att bada såå.. ja. 

 Vi hade tråkigt i bilden på vägen dit.. (don't ask)

 Haahah.. Natta hittade en katt! xD <33

 Vi hittade ett fönster på övervåningen i Ladugården, så vi satte oss där.. med bena ut, 4 meter upp i luften. Mysisch<33

 Hahah, Lekte "fjortis" med Frida i La'gården! xD

 Hahah, den dagens "Hairfit".. -_____-'

 Söta Natta. Men fet katt.. xD

Hoppas bilderna är till er behagelse.. <33

Stora Rosa Kramar Från Mig! :''3

Kommentarer
Postat av: Hedda

Haha, vad fin jag var i mjukdressen:D not<33

2010-07-02 @ 18:15:21
URL: http://hedaraa.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Hahah, jo. Sötaste ju! Men hatten var ju bäst! Så söt !! ;D <333 ^-^

2010-07-02 @ 18:48:26
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Gabby

Haha, den där du "fångade" på mig syns jag ju typ ändå inte på x) <333

2010-07-03 @ 12:52:11
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Natta<3

HAHAHAHAH!!! vilka konstiga bilder på mej!! XD <333

2010-07-20 @ 13:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0