"Tell evry'body I'm on my way.."

Yes! Nu är jag på väg..  Eller framme. Eller halvägs iaf. -_____-'

Vi Är på väg till Danmark. Eller pappa har ägnat hela veckan att segla ner med båten dit.. Eller typ. Till Skåne iaf. Mamma och jag hade ingen lust med dert eftersom det är (rent ut sagt) j*vligt långt.

Så idag tog mamma och jag bilen ner? Någon som vill gissa hur långt det är ner till Skåne? Någon? 7 TIMMAR! Och var det någon som såg vädret idag? Inte? någon? DET VAR TYP SOMMARENS SOLIGASTE DAG! Och luftkonditionen i bilen var paj! Och vi fick inte in några bra radio stationer.. och jag har tappat bort hörlurarna till min mobil..

Så det vart många glass stopp (ööh.. två) Vi åkte typ tvi halv tio på mårgonen och kom fram runt sex..

 


Hah, vet inte hur länge internet räcker.. Så hinner inte ladda upp bilder. Fixar det i mårrn. Då vi btw ska hyra en bil och bila ner till Danmark. Iaf. Var bara tvungen att ladda upp den är låten. Själv tycker jag att den är finare på svenska, och tyckte att den passade in för att jag är ute och åker nu.. ;)

På svenska sjunger han ju: "Säg det till alla, jag e' på väg.." Men på engelska: "Tell evry'body I'm on my way.." (Där av rubriken) xD


Stora Rosa Kramar Från Skåne! (Den dömda dealektens stad.. )



Hah, tråkigt inlägg så jag slänger på;  Dagens citat:

"Jag väljer att kalla det: Föräldrar ger sig aldrig, eller hur?"

*Mamma och jag sitter i bilden dåra, och åker igenom världens minsta röda-små-timmer-stugor-stad. Väldigt liten. Vi stannar och väntar på när två killar går över vägen. Den ena var väl typ i 17-års åldern. Och han glodde som fan på mig, Asså as smileade! Ärligt; jag hade inte blivit förvånad om han hade blinkat.. Vi åker iaf förbi dem och då säger jag till mamma*

"Värst vad han verkade glad då.."

Mamma: "Jo.. du förstår, I den här lilla skit staden så finns det inte så mycket att titta på!"

Jag: *PINSAMT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0