Suddigt.

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men allt är lite så och så på havet. Särskilt internet.

Allt är lite suddigt just nu. Dagarna flyter lixom ihop. Jag känner att jag inte rktigt har full koll på något. Men en sak som är bra iaf; Är att vi är tillbaka i SKÄRGÅR'N nu! Äntligen! P.g.a att vi har varit typ runt Skånes trakter.. där det-rätta mig om jag har fel- inte finns allt för mycket skärgård. Så det har blivit Gästhamn efter gästhamn.

Så nu äntligen är vi tillbaka. Känns härligt. Även fast jag/vi är på semester så känns det som om jag har 1000 saker att göra ...  Det är klart: dem är väl inte SÅ viktiga- Men ändå.

Lista: (På saker jag tycker att jag borde göra)

1. Läsa klart sista boken i Twilight- ("Så länge vi båda andas" Men det vet ju alla redan.. ) Så att Tova äntligen kan sluta tjata *Himmlar med ögonen*

2. Börja läsa "Genom dina ögon" som jag fick i julklapp som faktiskt värkar ganska bra.

3. "Sticka" klart min mössa! Som blir ascool (som vanligt dåra xD) -som jag tänkte ha på sommarseglingen. Men vi får se..

4. Rita klart ett Stilleben som jag började med- som föreställer converse (OFC!) samt några frukter..

5. Läsa minnst halva boken "Persikosommar" som mamma köpte till mig. Som faktiskt var ganska bra ^^,


Jaa.. Stressigt chema eller vad tycker ni? xD

Annars flyter det väl på.. Händer inte mycket. Som sagt: dagarna smälter samman. Allt är suddigt. Men what the fuck! Det är ju sommar i alla fall! :D

 Joo, Det är sant: Man KAN gå på himmlen..

Stora Rosa Kramar Från Mig! <33



Kommentarer
Postat av: Gabby ♥

Sv: Nejrå! :) Har lite svårt för att bli röd, så.



Saknar dig som faan också.. Vi måste ses när jag kommer hem igen! :/ ♥ ♥ ♥ <333333

2010-07-13 @ 18:11:02
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ida

Persikosommar är ASBRA Ellie! :DD <333333

2010-07-18 @ 09:35:08
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0