OMG! Vilken reklam är det där! Snälla blogg läsare (inte för att jag har så många..) Men snälla hjälp mig!

Hej! Snälla. Ni MÅSTE hjälpa mig! Jag såg att Salem Al Fakir släpper en ny skiva. Och såg att en "ny" låt är med. (Gabby sa att den funnits ett antal månader.. ) men jag har iaf inte hört den på radio eller så. Förutom en sak!

Jag har hört den låten i en reklam! Tycker själv att den är.. okej. Lite upprepande. Men ändå! Men tycker att låtar förstörs så när dem är med i reklamer! Men snälla för guds skull! Säg vilken reklam det är!!!




Skyna er! Mitt överreaktionsproblem börjar gå mig på nerverna!!

Kommentarer
Postat av: julia

men det är en reklam där det är en tjej som åker rulltrappa, och sen går hon typ in på en fotbollsplan med en kompis som har en laptop i famnen, och sen slutar det med att dom sätter sig i en så kallad ''parkbänk'' på en sluttning med konst gräs, och så kan man se hur han spelar trummor och sjunger och sådant, föri början går hon förbi salem och hans ''band'' och dom sitter å spelar trummor och gitarr och liknan, och det utspelar sig typ på en tunnelbane station.. hoppas du fick så mycet info du behövde nu! :) <333333333333333

2010-07-02 @ 21:12:27
Postat av: julia

aah, jusste den spelas typ i experia reklamen oxå.. tror jag. :P<3

2010-07-02 @ 21:15:21
Postat av: Ellie ^^,

JAHA! Joo.. den ju! Gabby googlade sedan och visade på google. Tack Julia! ;D trevligt att någon iaf läser bloggen! ^-^ Höll på att bli lite galen p.g.a .. ja. Mitt överreaktionsproblem.. host, host -Takc iaf. Älskarrejj! <3333

2010-07-02 @ 22:18:47
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Hanna

Telia-reklamen ^^

2010-07-03 @ 13:09:05
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: julia

hah, glad att jag kan hjälpa någon iaf, och de e klart jag läser! men om du kanske får den på mobilen.. alltså låten, så MÅSTE du skicka den till mig! :D <33



älskarrej määää! ;* <33

2010-07-04 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0