Ny Mobil! :''D

YEY! ÄNTLIGEN! Vi stack klockan.. Halv tolv (??) (d.v.s jävligt tidigt för min del i alla fall) Till Elgiganten. Jag och pappa cyclade dit..

Vi gick där bland hyllorna.. Så mycket att välja på.. Hmm.. Men allt är ju så dyrt. Varför då? Nej. Efter nån timmes (??) Undersökning av modeller, pris, meny, kamera och så vidare. Så gav jag (och pappa för den delen) upp. Jag föreslog att vi skulle cyckla till Expert tvärs över Konsums parkering.

Hade många skumma minnen där ifrån från förra gången vi vart där och pappa fick mer eller mindre damp på dem som jobbade där.. xD för att dem inte fattade (??)

Iaf så gick vi in där. Och jag kan väl bara säga att efter den här dagen är jag säker på att pappa och jag INTE har samma smak.. x) Till slut. Hittade vi en bra. Mer än bra faktiskt. Suverän. Och alla ni som känner mig. (Elller det kanske bara är JAG som vet det om mig själv) Så blir jag ändast nöjd med det bästa. Eller asså.. Inte SÅ. utan.. Det måste vara perfekt för MIG! asså.. det kan vara vad som hällst: kläder, saker, mobiler.. personer. Det spelar ingen roll om det är perfekt eller lite trasigt. För MIG ska det vara perfekt.  Endast då är jag nöjd. xD

och det blev jag. Särskilt när frågan, från han som jobbade där, kom: "Vill ni ha den i någon speciell färg?"

"V-v-v-ad fi-i-ins det?" Stammade jag fram, Förhoppningarna steg.

Killen: "Jaa.. Blå, Grön.."

Jag: "åh.."

Killen: "Hmm.. Rosa.."

Jag: :''DDDDDDDD

Så en rosa blev det.
 
En: Samsung jét! ;D En sån som Elinor och Axel har.. Om ni läser det här (inte troligt att Axel gör men xD) förlåt.. Men den var såååå cool.

Iaf.

 Ellinors Trogna ROSA mobil.. Vila I Frid.



 Ellinors NYA ROSA mobil!! :'DDDD *Aaaaaaaaaahhhh* (<--- Stämningsmusik!) Den är toppen! OCH ROSA! ;D


Stora Rosa (glada) Kramar Från Mig! ;D

Kommentarer
Postat av: julia

jippi!! :D <33



btw, skitnajs gravsten.. man borde göre en riktig sådan och begrava mobilen i en liten, rosa låda.. suck.. stackars mobilen..



men.. hur gjorde du bilden? fotoshop? :)<333

2010-07-24 @ 21:41:06
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Ellie ^^,

Haha, Nej.(Har inte photoshop ):) Hittade den på google, och sen täckte jag över det som stod där förrst.. Och, sen skrev jag det andra.. Helt enkelt ;D <33333

2010-07-25 @ 15:41:54
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Elinor

Haha, vem var det som mobbade min Samsung när den var ny? ;) Men den är bra, fint köp syster! Jag tycker vi borde ses nån dag och driva runt på stan eller så ^^

2010-07-25 @ 22:04:19
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/
Postat av: Christ

hah en sån mobil funderar ja me på :) xD men skulle inte du köpa typ den där andra som du sa till mig?? inget illa menat :)

2010-08-08 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0