kära bloggläsare.. (om det nu finns några kvar efter detta långa uppehåll) Förlåt.. För detta långa uppehåll, men .. Det fanns inget internet i Danmark helt enkelt! Snälla! Kom tillbaka!!! D'': <3333

Tjena folket! (Om det finns någon kvar där ute..?) Nu är jag "Back in buisness" ! Helt enkelt så är min förklaring på detta 6 (??) dagarns uppehåll att internet i Danmark inte existerade.. -______-'

Men nu är jag tillbaka! Kanske inte långvarigt.. p.g.a att skärgår'n inte stöder internet så bra som jag önskat.. >.<

Iaf.. Eftersom att.. Det verkar som om ni inte.. Tycker så där jätte mycket om när jag skriver långa inlägg.. Så jag skriver punkter ist, Om vad jag har gjort;

Söndag:
 Jag, Mamma och Pappa hyrde en bil och åkte ner till Malmö för att hämta upp Johan som kom med bussen från Spanien (Lång historia.. Läs tidiga inlägg) Och sedan bilade vi ner till Danmark ^^, Hotell rummet var hemskt.. Världens varmaste natt och ingen luftkonditionering! ;o Jag typ dog.. Utrymmet var mindre än båten för bövelen!

Måndag:
Vi fick äntligen kringla oss ur hotellrummet! Och ut i friska luften! Vi tog en pomenad på någon Dansk gata som "man bara måste gå på" när man är i Danmark. xD Det roliga var att vi stannade och kollade på en magiker.. Som jag sedan upptäckte var Carlie! Trollkarlen, Som vann Talang förra året! (ingen utav er kanske kollar.. men) Vafan gjorde han i Danmark??! Coolt vare iaf.

Vi tog en långsam promenad genom the street's of Denmark.. (??) Och gissa vad vi hittade???!!! Jo, Det ÄR sant! Ett par converse!!!! Mamma sa att det bara KANSKE skulle vara billigare i Danmark.. (Som det var i London) Men det var det inte.. vi kollade i alla afärer. Men priset stod kvar.. 699. Precis som i Sverige.. Men SÅ i en affär (jaa. Det är sant, Gabby ;D) Så hittade vi ett par för tyyyyyp.. 350? Jag menar; hur ofta är det rea på converse i Sverige. Men här var det alltså det: REEA! :''D

Iaf, efter mitt fynd.. Så begav vi oss vidare till Tivoli! (Jaa.. det är Danmarks nöjesfält, Jaa. Det heter faktiskt: "Tivoli") Där gick vi runt hela dan, Skit kul! Sedan på kvällen bilade vi tillbaka till vår kära (svala) båt!!  

Tisdag:
Vi seglade vi till.. Bornholm, Inte mycket att säga. Fortfarande Danmark. Visar med bilder sen :''D

Onsdag:
Vi stannade till i Bornholm en dag, Vi hyrde cyklar och cyklade till ett ställe som man "bara MÅÅÅSTE åka till" om man besökte Bornholm. Det var 3 mil!!! Så Jag bände mig som faan på axlarna och fick j*vligt ont i rumpan! xD

Torsdag:
Chistiansö.. Inte mycket att säga häller. En Militär ö som först tillhörde Danskarna i slaget mellan Sverige och Danmark, Dem andvände det som.. Jag vet inte. Att förvara kanoner för att kunna skjuta ner Svenska skepp som seglade förbi tyyyp...

Fredag (idag) :
Mamma och Pappa gick upp typ.. halv sex (??) Och seglade till Utklippan. Som ligger typ mitt i ingenstans.. Det är en väldigt speciell ö, säger mamma och pappa, för att det bara är dem "bästa" seglarna som kommer hit p.g.a att det just ligger mitt i ingenstans..



Hu! Hur jag än gör så blir det lång.. Urgh! Men.. ganska tråkigt inlägg.. (??) Men skriver ett snart med en bild bomb (promise!) x)

 
Sora Rosa Kramar Från .. Tjejen som äntligen är tillbaka i Sverige!!   :''3


Kommentarer
Postat av: Gabby ♥

ÅHH!!! BIIIILD ELLIE!!!!! :O <3333333

2010-07-25 @ 19:34:38
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0