Jag är klar = Händer SÄLLAN!

Jag vill börja med att säga förlåt. Men har inte så jätte mycket blogglust just nu. Eller jo. Men är (och det ÄR faktiskt sannt) Väldigt upptagen.

Med att måla klart Niffans tavla som hon bad om för VÄLDIGT länge sen .. Men nu! Är det faktiskt nästan klar! :''DDDDDD

Och ni som verkligen känner mig vet att det inte händer ofta! Antingen så blir jag galen därför att inget går rätt, eller att det tar för lång tid och sen ligger den bara där och sammlar damm, halvfärdig. Eller så kan jag inte sluta, och så blir det bara för mycket och fel. Och så sabbar jag sånt som faktikst kanske blev bra.

Iaf. Tycker ni att jag ska lägga upp bilder på den? Alltså. Den är inte helt klar. Och det känna alltid så skrytigt att lägga upp bilder på sånt som man ritat eller gjort.. :/ Och den är inte HELT klar. Och hon som ska få den KASNKE läser det här.. (men inte troligt) Jaja. Jag antar att jag inte kommer få det roligt om jag INTE gör det xD Juste: Bara så ni vet:
Så.. jag gjorde.. Asså. Det var inte riktigt en Tavla som jag målade. Utan jag andvände olika.. tekniker, mina enda redskap var inte penseln och färgen, utan tyg, trä, limm, lera.. You name it!



 Haha, nu fattar ni nog ingenting.. Öh. Dem kom i lite oordning. Här är iaf lite saker som jag gjorde i lera.. Men dem var.. inte hårda då. xD Det är munkar med rosa glasyr, bagetter, dammsugare (inte klara) Bullar, kringlor och lussebullar :'DDDD



 Thihi.. Spännande. Vad ska det bliiiii?

 Jo, en liten staaaaad! :'D Thihi.. Okej, vad säger ni? Ellie-style? x)

 Thihi, Omg! man ser knappt vad det är.. Hade för stark blixt..

 

 ;)

Hade inga bättre bilder.. ): Men. Asså var inte så där jätte seriös. Alltså. Den är ju inte precis realistisk.. Men. Min stil lixom.. eller EN av dem. Men ni kan väl säga vad ni tycker så är ni söta. <3

Nu vet ni iaf vad jag håller på med -______-'


Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Gabby ♥

Du är så grymt cool, Ellie!

Haha, snart kommer jag vara kompis till Sveriges kändaste konstnär ;D <33333333

2010-07-27 @ 21:26:25
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: julia

wooooooow! så läcker! :D den är helfestlig! hon som får den kommer nog att bli skitglad! xD <33

2010-07-28 @ 13:56:33
URL: http://juliamerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0