"I'm siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinging in the rain! Just siiiiiiiiiiiiinging in the rain!"

Förlåt för sjukt dåligt bloggande. Men igår efter att Gabby varit här (:'DDDDD) så blev jag för trött för att blogga -____-' Ooooooooooch.. Nu blir allt skummt.. om ni har läst inlägget innan.. (om inte; gör det!) För.. jag skrev det här innan.. och.. det var igår.. och det här är idag.. och.. Skit samma!

Iaf: Idag.. Så upphörde vårt internet att existera ... Alltså: Pappa tycker att Tele2 suger. Så han bytte till Glocalnet, Och.. det tar 5 dagar för dem att instalera internet .. så jag har inget nu. Meeeeen; som tur var så åkte pappa ändå ner i båten, där våran internet "sticka" var .. :'DDD

idag har jag mest suttit inne (På grund av omständigheterna= REEEEEEGN!) och sytt en mössa till sommarseglingen .. vilket gick så där så jag får .. göra lite smärre föändringar på den i mårrn. ;)

Idag;

 

Julias profil på facebook: "är det någon mer än jag som mäker att det regnar.., myket?" xD


 Haha, Ja. Ni ser ju själva.. Asså. Regn, är mysigt. Men när man bara ser att hela himmlen bara skiner upp av ett ljus.. Man hör inget. På en stund. och sen, Kommer smällen.. *KABOMM*

 Omg, Asså.. ;o




 Haha, Min mössa. ^^, som jag "stickat" .. Som inte är klar..

 Galen *frågetecken* (??!)

 


Hoppas för mitt liv att det blir bättre väder nästa vecka, För att sitta i en liten båt HELA dagen, för att sedan sätta upp ett tält i regnet och bära skit tunga ryggsäcka (som blir blöta) .. Är.. Helt enkelt inte så kul. Men i och för sig: "Scouter möter motgångar med ett gott humör!" xD
 
Stora Blöta Kramar Från Mig!  (Ööööhh.. Det där lät feeel!)  


Kommentarer
Postat av: julia

men, haha.. säger jag alltid roliga grejjeer? för jag har märkt att du citerar mig ibland! XD



hehe, och.. my gosh.. det regnar inte längre? :P <333

2010-07-31 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0