Fler bilder! :''D

 Hah, som jag skrev i det förra inlägget, Så gjorde dem väldigt roligt caffe. Pappa påstod iaf att det skulle föreställa ett hjärta ↑ Är inte så säker, Vad tror ni? x) <3

 Vet inte varför.. tyckte den var ROLIG! :''D

 Vi (eller.. asså Mamma, Pappa och Johan) Åt "Rödepölser" .. Typ nationalrätten i Danmark, helt enkelt en korv.. fast man äter korven och brödet för sig, och plus: Att den var illerröd! Kanske inte alls syns på bilden. Men den var verkligen Ketchup röd!

 Hahahahah x) Vi lämnade en choklad kaka i bilen typ på värdens varmaste dag. Så så här såg den ut efteråt! xD Jag lovar: Allt inehåll är smällt!

 Hah, Så här såg den ut efter att ha sovit en natt i kysskåpet i båten. u.u (<--- skulle föreställa en smilei men... Misslyckat. Asså typ.. Uggla) 

 Vi (som jag sa) hyrde cyklar och cyklade till nån liten by.. Där bestälde jag Kyckling med Natchos, Men gjorde det stora misstaget att prova mina smaklökar och smaka på en Peperoni, OMG! bet typ på stjärnan! Höll på att få andnöd! Så jävla starkt! Plus typ stark taco sås och Nachos!! ;o 

 Utsikten från Gudhjem, Ganska gölligt. Liten skitby.. Gammal och så som ni ser. ^_^ 

 Tyckte om den här bilden, Tog den i något uråldrigt fängelse. Gillade att det satt en liten nattfjäril på glaset. Kollar man snabbt så ser det ut som en drake på utsidan! xD 

Lägger upp fler bilder sen, för vi seglar nu och måste hjälpa till och skota! vi ses ^^, 

Stora Rosa Kramar Från Havet- Det stoooora blå..   :3


Kommentarer
Postat av: julia

men ellie, jag älskar att läsa långa inlägg! :D



ps. visste inte att du drack kaffe? om du gör det: visst är det GOTT!!! ;DDDDDD <333

hehe, men kul att du har haft de bra/ööh, roligt! :)) <33

2010-07-10 @ 21:20:05
Postat av: Gabby

Hahah, duktigt det där med chokladen! :D



Btw, sånt där kaffe med hjärta har jag sett förut, men den andra var ju skitcool ;) <3333333

2010-07-10 @ 23:05:46
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Elinor

Heej, ville bara säga att jag inte ignorerar dig bara för att jag inte svarade på din kommentar, men man har liksom inte tid till att sitta vid datorn här :) Ha det underbart, jag vill också sticka ut på långsegling! Många kramar!

2010-07-11 @ 23:30:36
Postat av: Ellie ^^,

Hahah. Lite missfärstånd kanske: Det var pappas kaffe! Det var därför jag skrev att han påstod att det var ett hjärta.. Han ba: "Hö, hö, hö... Kolla! Tjejen gjorde ett hjärta i mitt kaffe bara för att hon tyckte att jag var så SNYGG!" ... xD



Hah, Så nej; jag dricker inte kaffe! x)



Hah, det är lungt Elinor. Tycker tvärt om. Skulle mycket hällre vara på Vassarö än fast i en liten skit båt med mamma, pappa och Johan.. -.-'

Men du skulle väl ut med Siv och Lars? .. eller? ;) <333 Love ya! :''3

2010-07-13 @ 15:56:16
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0