Cya all folks'! ♥

Tjo Folket! x) Har äntligen packat klart! Det tog ett tag.. Men till slut lyckades jag få ihop 2 sjösäckar som nu står stolt framför mig.

För att i mårrn (TIDIGT!) sticker jag. På sommarsegling med Najaderna och Neptun ("mina" scouter)

Det ska bli underbart! Har längtat SÅ! Kommer dessvärre att vara borta i 9 dagar.. och .. i Skärgår'n så finns det ju inget internet som ni vet, Och inga datorer. Så kommer inte kunna blogga ): Men håll ut! Kommer snart hem igen! :''DDDD

Kommer sakna er alla.


Ses om 9 dagar ^^, 


Stora Rosa Underbara Kramar Från Mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Gab♥

Haha, jag ser hemsk ut på den bilden medans du är världens sötaste! ♥ ♥ Saknar dig <33333

2010-08-08 @ 18:19:17
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0