Varför händer det alltid mig??!

Ah! Seriöst. Jag är så jävla arg. Varför händer det alltid just mig?! jag mår skit. Ja, jag mår rent ut sagt bara.. skit. Det känns som om min hals kommer att sorängas, jag kan knappt andas genom näsan eller ens få fram ett ljud för att jag är så hes.

Och när jag är sjuk så drömmer jag alltid mardrömmar. Så det vart en sömnlös natt inatt. Plus att jag gick upp och satt i soffan typ från halv fem till halv sex på morgonen och drack honungsvatten.

och inte nog med det så ska mamma och pappa bort ikväll, så jag får dras med Johan och hans kompisar som han bjöd över. Ah! Fy fan. Toppen.. verkligen toppen alltså!

Jag vill bara bli frisk igen. Nu! Jag mår så jävla skit dåligt. Plus att jag tror att jag typ har halsfluss, och har jag det måste jag gå till doktorn.. D':





Saknar er.. Vill bara bli frisk nu.





Faaaaaaast EN sak är bra. Kolla, på jullovet så är det en scout... kurs som dem flästa går. Som heter PL-kursen. (PL=patrull ledare) hur som hällst så var Calle den enda jag kände som också skulle gå den, så när jag fick listan med vilka som skulle med och han inte var med så lackade jag typ ut på honom xD

Fast till slut på mailade han dem. Och sen, dum som jag är så gick jag på scouterna i torsdags, och då kommer Calle in med händerna i luften (som om han är berädd på apploder) och ba:
"GISSA VEM SOM FICK SISTA PLASTEN!!"
Och jag typ:
"OMG!!" *high five*


Haha, så det var niiiice.... lalalalalalala.. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0