Senaste..

Har så JÄVLA tråkigt. Snodde den här från Katjas blogg. Hoppas det är okej.. o.O


SENASTE:

1. Dryck: Julmust!
2. Telefonsamtalet: När en "okänd" person ringde mig typ tio min sen ;o 
3. SMS: Hm. Typ Fredagsmys-killen, tror jag :D
4. Sång du lyssnade på: Typ Peppermint Winter- med Owl City :'3
5. Gången du grät: I natt.

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Öh, nej?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Definera "otrogen" ..?
8. Varit kär: Oh yeah :D
9. Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr.
10. Varit deprimerad: JA???! Skojar du med mig eller??!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, många gånger xD


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Hm. Aah.. ;)
16. Fått ditt hjärta krossat: Ahrå..  
17. Skrattat så att du har börjat gråta: OFC! :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Oooh- ja :p
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Verkligen.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte säker..?
21. Pussat någon: Definera "någon" .. ? :)


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Typ alla utom två xD 
23. Hur många barn vill du ha: Oj, vet inte riktigt. That's desteny!
24. Har du några husdjur: Höns ;d 
25. Vill du ändra ditt namn: ÅH JA! Fast konstigt nog så har jag faktiskt ingen aning om till vad.. xD 
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Klädde mig ascoolt :D 
27. Vilken tid vaknade du idag: kvar över fyra.. på morgonen! Sen var jag uppe typ en timme, fast den somnade jag och sov till halv tio. 
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film och sms:ade.. <3
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Jodå. Mycket.
30. Senaste gången du träffade din pappa: typ en timme sen..
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Aldeless för mycket.  
32. Vad lyssnar du på just nu: Musiken från Karate Kid som Johan och hans kompisar lyssnar på i rummet intill, medans jag sitter här ensam..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, naej..?
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är sjuk!

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Ellinor.. (ELLIE) 
38. Stjärntecken: Fiskarna ;d
39. Kille eller tjej: Tjej :o
40. Grundskola: Segeltorpsskolan/södertörnsfriskola
41. Gymnasie: -
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Svart! Eller ja.. typ mörkbrunt nu.. 
44. Långt eller kort: Typ lite längre än axlarna..
45. Längd: 1.68 typ :p
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jävligt rolig. Haha, nej men inte så mycket.. :'/
47. Piercings: Etthål i ena örat, två i andra.. :)
48. Tattoos: -
49. Höger eller vänster: Vänster

JUST NU:
61. Äter du: Halstabletter...
62. Dricker du: Julmust :D
63. Är du på väg att: sluta svara på dem är frågorna för ingen orkar läsa dem i alla fall!
64. Lyssnar du på: jag sa ju det! xD
65. Väntar du på: Att något bra ska hända.. ♥

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: typ.. xD
67. Vill du gifta dig: Ja??!
68. Karriär i åtanke: skådis


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon!
70. Kramar eller pussar: Pussar.. :-*
71. Kortare eller längre: Längre..
72. Yngre eller äldre: When it comes to love. It really dusen't matter.
73. Romantisk eller spontan: Hm. Spontan! Nej.. romantisk. Nej.. eller jag vet inte xD
74. Snygg mage eller snygga armar: Mage.. ;o
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar... fast inte så stora och läskiga..
76. Känslig eller inte: Känslig, inte blödig. Men känslig..
77. Ragg eller förhållande: förhållande.. (??)
78. Bråkstake eller tveksam: hm.. tveksam.. ;p


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nej..? Vem fan har det egentligen..? xD
80. Gjort något sjukt spontant: OH YEAH!
81. Tappat glasögon eller linser: nej.. har inte det..?
82. Haft sex på första dejten: jag är 13..
83. Krossat någons hjärta: kan bara hoppas att svaret är nej..
84. Har någon krossat ditt hjärta: yesch..
85. Har du blivit arresterad: Nej..? 
86. Dissat någon: Förmodligen..
87. Gråtit när någon dött: JA! DOBBY I HARRY POTTER!!!! D': (xD)
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): -

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: beror på..
90. Mirakel: JA
91. Kärlek vid första ögonkastet: Självklart.. :)
92. Himlen: Jadå..
93. Tomten: JAA???!
94. Att kyssas på första dejten: det beror väl påå..
95. Änglar: "änglar finns, men dem är få, det är sällan dem syns, men då och då.." x']]

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jodå
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: MUSIK! Nej men.. underbara människor.
100. Att posta det här är din 100 sanning: öööh.. konstigt ställd fråga...

Har sjukt tråkigt, satt ja.. :'/


Kommentarer
Postat av: Maija

Haha du, läste hela skiten, så nu är du skyldig att läsa samma test som jag skrev! :D kolla http://maijagraddnos.blogg.se/2010/december/utkast-dec-15-2010.html (skojja) ;) pöss<333

2010-12-18 @ 23:37:35
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0