Maija: "jag bloggar typ två gånger varje dag.." ..

jag: "ofta??! Två gånger varje dag??! Suck.. jag bloggar typ en gång varannan dag!

Ilana: "Varannan dag?! Snarare varannan vecka.." xD


Jaa... jag bloggar inte så ofta. Här är mina bortförklaringar:

1. jag har seriöst inget att skriva om

2. Ingen läser min blogg ändå så det känns bara onödigt..

3. Har varit sjuk hela helgen och mår fortfarande inte så bra..

4. Pallar helt ärligt inte...




funderar på att lägga ner bloggen, tyvärr.. :( Sorry, men det är ingen som läser den..

Kommentarer
Postat av: Yogh

Jag läser... sad*

2010-12-20 @ 19:01:46
Postat av: Maija

Men neej Ellie.. :( <333

2010-12-20 @ 20:45:23
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0