It's a party at.. Tova's and Ida's.. place :D

Haha, galen helg :) Förrst hos Tova, värsta sköna kvällen med Katja, hon och Hedda. Nästa dag bio och sedan sova hos Ida ♥


Minutens tankar..:

Låt: Owl City- Peppermint Winter

Färg: ROSA!

Ogillar: blått..

borde: fixa mammas present

Hatar: "nya" facebook..

är trött på: alla jävla människor som inte fattar..

längtar: till på onsdag, så skönt att BF äntligen får göra något..

är ledsen för att: Sam och Wille hatar mig..

är sur för att: vi får fisk till middag..

vill verkligen inte: träffa människor som jag bara inte tål just nu.. -.-'

tycker inte om: att jag är sjukt trött och det är skola i mårrn..

gillar: att det trotts allt har varit en ganska bra vecka..



Haha, mina, Eriks och Jockes muffins från hemkunskapen ;)



Ilanas och mitt fail försök till att föröska göra ett hjärta av en paprika.. :)



Cp bild på mig och Tova.. xD Härlig kväll asså.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0