Hartypintehäntnågotintressantpåheladagendärförbordejagintebloggamenallaklagarpåattjagintebloggarsåhärharni! :D

Öööööh... ja (: That's pritty mutch what's happening..

.. inte så mycket hlet enkelt.

Har seriöst inte gjort ett jävla skit idag, fast det ska man ju inte göra på juldagen. Jo, jag har fasktiskt målat en tavla till morfar som han ska få i mårrn, då vi ska ha vår "lilla julafton" med våra andra kusiner på mammas sida.


Inte för att ni är intresserade, men här är varför jag inte bloggar: (kolla vad tråkiga saker som inte är intrressent att blogga om, som jag gör)


ätit frukost

kollat sista avsnittet av julkalendern

messat med Fredagsmys-killen

kollat film med Johan

brottats med Johan xD

målat tavla till morfar

tvingat Johan att ladda ner en film

ätit knäck

tvättat håret

ätit middag

kollat facebook

kollat film med mamma

kollat Harry Potter 5 med familjen

ätit glass

messat med Johan



Haha, intressanta saker jag gör, eller hur? Ööööh.. naej. Just dräför finns det inte så mycket att blogga om nu för tiden xD Haha, så därför får ni vänta tills jag får bättre saker att blogga om helt enkelt (:



saknar mitt hår LITE. Med betoning på lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0