"jag vill ha en blå... JA, JAG ÄLSKAR DOM BLÅA..."

Okej... sitter i ellinors rum... Det e.. typ, aa rosa ?( )... vi äter godis innan dom UNDERBARA pizzorna (?) kommer, SOM VI SKA ÄTA SÅ MISSTOLKA EJ!!!!... hon sitter och typ, "leker"???? med ett litet rosa gosidjur... okej jag tittade det e en lila gris... hehe. Vi har än så länge suttit i ellinors säng mobbat hennes brorsa mm på fb och typ ätit godisss... JUSTE vi gick från tunnelbanan också... DET FÅR MAN INTE GLÖMMA... Vet du? en gång glömde jag hur man stavade "också"... det va lite fail... jag trodde man typ stavade det okcså... eller någon.. hehehe??? () en gång fattade ellinor inte vad "()" betyder... DET BETYDER INOMPARANTES, om man liksom inte fattar och sitter där och känner sig JÄTTE dum och typ, pytte pytte PYTTE lite mobbad... hehe oj nu klagar ellinor på att jag skriver långt... hehe jag gillar att skriva och JA ELLINOR JAG E KLAR SNART... ironi*.... hon gillar att sjunga ellerhur??? ehm... jag gillar att fråga lite random saker... hehe okej nu e jag klar ska sluta bara ÄLSKAR DETHÄR TANGÄNTBORDET DET E SÅ KUL ATT SKRIVA PÅ!!! hjärta* man typ "FÖRFATTARE" hehe... smile* OCH DÄÄÄÄÄR GÅR HON ÖVER MÅLLINJEN!!.... svenskt guld för YOGHURT UNDERSTUKET MED TIOTUSEN UTROPSTÄCKEN.... bajs bajs... hehe.


Kommentarer
Postat av: Gab♥

Haha, flum? x''D ♥ ♥ <3333333

2010-08-29 @ 21:37:15
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess ho. ♥

Självklart! Det är YOUGHURT vi snackar om nu.. x''D ♥ ♥ <3333

2010-08-30 @ 15:17:15
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Yoghurt

JAG FLUMMAR NÄR DET GÄLLER... SMILE*

2010-08-30 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0