HEMMA GJORDA CONVERSE, FTW! :'DDDD ♥ ♥ <333

Haha, er önskan är min lag: En av mina kära läsare (haha, Hedda) bad mig att lägga upp bilder på mina "nya" hemmagjorda converse ^^

Kolla så här: Förra året på sommarlovet, så köpte jag ett par "converse", på internet. Alltså fast dem var kopior. Inte fejk.. dem hade en stjärna. Men dem var ändå kopior, så dem gick sönder as lätt. Så när dem var för sönder för att kunna andvända, så klippte jag sönder dem och satte ihop dem med ett par "ballerina" skor..

FÖRE:

 Haha, ja. Här är mina gammla "ballerina" skor. Det rosa.. lixom snörfästet är från mina "converse".



 Ja, vad säger man? Det är ju MIG vi snackar om.. xD



Sedan, så köpte jag ett par converse i Danmark, för halva priset typ. Men .. dem var korta, och jag gillar mer höga. Och eftersom att jag mindes att jag hade sparat stjärnan från "kopiorna" så kunde jag ju andvända den. Och så här såg dem ut innan jag mixtrat med dem:

 Haha, på den vänstra så trädde jag på två skosnören, en vit och en rosa. Vet inte varför x'3



 Dem var coola, eftersom att det var rutigt innuti, så.. lite synd att förstöra dem var det ju.





Och nu.. EFTER: (ALLTSÅ RESULTATET!)





 Öh.. Ja, gjorde lite random saker bara. Frägklickar/färgstänk ^^

 Njae. Isch.






 

 Haha, gjorde lite ... isch färgstänk. Så jag satte en rosett där, men det syns inte så bra på bilden.

 

 Sparade "tungan" från dem gammla "kopiorna" också.






Well, I guess that's that's. Hope your happy, Hedda. ♥

Pink Kisses :''3

Kommentarer
Postat av: Frida

De där skorna är ju ascoola :o

Du hade dom idag, right?

Och de är AWESOME!! >:D

2010-08-24 @ 19:02:15
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Hedda

Skiiitcoola!! Tack :D <33

2010-08-24 @ 20:03:24
URL: http://hedaraa.blogg.se/
Postat av: Magda<333

Ellinor du e sriöst helt sjuk!

Men de älskar jag :D:D<3333

2010-08-25 @ 14:25:45
Postat av: Hanna

De där sista skorna var RIKTIGT AWSOME!

2010-08-25 @ 18:59:26
URL: http://hannalovesmusic.blogg.se/
Postat av: Gab♥

Du är ju så sjukt grym! Fast det vet du ju redan, syster ♥ ♥ <33333

2010-08-25 @ 21:03:19
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0