Första dagen. Isch. Haha, men fail på alla pytte små 6:or.. x'D

Jaa, första dagen. Isch. Varför kunde dem inte bara förlänga sommarlovet med EN vecka till?

Jaja, nu är det som det är. Skönt i alla fall att slippa K-huset. Helt ärligt så gillade jag det aldrig. Nu är vi ju i sjuornas hus :'D Nytt klass rum, kontor.. ganska mycket nytt. Fast inte lika mycket som dem nya 6:orn förstoss.

Btw: Två nya tjejer från Julias och min dans har börjat i skolan. Det var så j*vla pinsamt! Julia och jag såg dem stå på skolgården, så vi gick fram för att säga hej.

Julia: "HEJ! Här är vi!"

Jag: "Jaa, hej!"

Dem: o________O

Haha, seriöst. Deras pupiller vidgades sjukt mycket! Dem kände seriöst inte igen oss! Haha, snacka om pinsamt. Så... Julia och jag sprang där ifrån.. Väldigt snabbt.

När skolan slutade vid ett, stack jag, Julia, Hedda, Gabbsys och Ida till Hugginge Centrum. Vi tog massa godis från alla partier som stod i små stånd, och jag tog massa knappar ^^ Inte för att jag tänkte andvända dem, men jag kan ju måla något annat på dem.. ;P

 Haha, sär bild. Men mitt hår var i alla fall FLUFFIGT! :'DDD

 Söta Hedda ^^










 Snyggaste skorna ^^


Isch. Jag vill ha en ny profiiiiiiiiil bild till facebook -_____________-' Isch.



Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Hedda

Kan du inte fotta dina coola skor och lägga upp bilden? :P Jag vill kunna sitta och beundra dom varrrrje dag!! Eller så måste du ha dom på dig jämt, så jag kan glo ordentligt xD <33

2010-08-23 @ 21:23:00
URL: http://hedaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0