*Död*

OHMYGOD! Jag säger bara en sak: SE INTE FRAM IMOT ATT JOBBA I KÖKET! Fy sjutton va jobbigt det var alltså.. och det blev ju inte mycket bättre med tankte på att jag fick jobba med Sheslam och Axel.. Haha, nej. Men det gick faktiskt ganska bra.

(för alla er som inte fattar ett skit, så ska alla eleverna i sexan någon gång jobba i skolköket, och diska och fixa med maten, ingår typ i hemkunskapen.. man måste jobba för att bli godkänd typ)

Det värsta var att efter typ tio minuter, när vi hackade grönsaker, så skar jag mig i fingret. Äsch, tänkte jag. Det var ju inte precis ett "hugg", jag nuddade ju bara kniven på huden. Men precis så VAR DET INTE! Blodet sprutade, och jag fick byta låster fyra gånger, för att det läckte igenom! I början blev hela plåstret (som satt lindat runt hela fingret) rött och det började rinna längs handleden.. Isch!

Lite senare när jag la om plåstret, upptäckte jag att jag hade skutit bort en del av min fingertopp. Jag typ: OMG! Man såg in i.. lixom.. under skinnet och allt.. isch.

 Weei..

 Wei, så här ser det ut ur köksvinkeln!

 Haha, Sheshlam's wurking hard!


Well i guess that's that..

Sjukt jobbigt var det i alla fall!

Och det bästa: Det kommer en lika dan dag i mårrn.. *ironi*

Kommentarer
Postat av: Gab♥

USCH! Håller verkligen med :'(

Så jäkla stressigt det var.... ♥ ♥ <3333333

2010-09-01 @ 17:12:45
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0