Brukar ni någonsin vakna och tänka: "Idag ska jag göra det här.. Och det här, och det här!" Och sen när dagen är slut, upptäcker man att man inte gjort något utav dem sakerna..?? -_______-'

Öh.. ja, ungefär så var min dag. Den började med att jag tänkte: "Jag.. ska bara sätta på datan en SNABBIS, för att kolla om det har hänt något på facebook.."

Och.. sen blev den där snabbisen.. några timmar. Hur som hällst, så jag jag f*n inte gjort ett skit idag.

Eftersom att min dag inte var så värst minnesvärd så lägger jag ut lite bilder från seglingen: (Några av er har säkert sätt dem flästa på facebook kanske, hur som hälst)



  Söta Trissan.. (med Lucas godis.. ??)

 Youghurt, Johannes, Calle och Elin, alltså, någon dag när vi boxades ^^

 Hahaha.. *ingen komentar*



 ^^

 Trött Calle *frågetecken*

Haha, fett tråkigt inlägg det blev.. facebook pacman smileyface

Lovar att det blir roligare i mårrn, för då bär det av till Skärholmen med Youghurt (Smak Av Jordgubbe!) kiki japanese facebook smiley

Stora Rosa Kramar Från Mig! facebook heart love

Kommentarer
Postat av: Gab♥

Haha, Ida och jag ska också en snabbis till Skärholmen! ;O ♥ ♥ <33333

2010-08-11 @ 18:23:42
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0