Bästaste dagen igår med Youghurt! ♥

Ellinor Bumbibjörnen Ahlén

Ellinor Bumbibjörnen Ahlén Bästa dagen idag! Även fast vi var i Skärholmen, där det finns mer än 100 saker att göra: Så låg vi i gräset vid bussarna och åt choklad i tre timmar! Älskar dig underbara, Yoghurt Smak Av Jordgubbe ! ♥

Yoghurt Smak Av Jordgubbe Naw, längtar tillbaka... Älskar dig med supersöta Ellinor! smile*





Thihi, Naw.. vet inte varför. Men kände bara för att lägga upp det ^^

Och seriöst.. vi köpte inte något! Okej.. Youghurt köpte en klänning och en tröja, och jag köpte lite hårspännen  och en ring.. men det var inte lixom.. värsta shopping dagen precis. Lixom kolla statusen på facebook; det var seriöst så.. vi låg i gräset vid bussarna i tre timmar och åt choklad ;)

 Eftersom att det seriöst var en av dem varmarste dagarna på hela sommaren så tog vi en glass på McDonald's.

 Vi satt där så länge att jag till slut med lite utråkad och började göra ringar av pappersservetterna.. xD

 Youghurt började knyta grässtrån runt mina converse..

 Jaa, som sagt: vi låg där Läääääääänge x'3

 Youghurt vill inte (som en annan person.. Jag nämner inga namn *host, Gabby, host*) vara med på kort.. så ja ;p

 Här är hårspännerna som jag köpte, kunde bara inte låta bli. ^_^

 Dem här tippsade Elin mig om. Så söta. Köpte dem på barnavdelningen på HM. Snacka om att kassörskan stirrade på mig..

 Tyckte faktiskt att den här bilden blev väldigt coolisch.

Kommer inte att kunna blogga mer idag därför att vi ska ha någon slags "surströmmingsskiva" .. vi har bara bjudit typ 3 av mammas och pappas jätte gammla scout kompisar.. -_________-'

Så alla är som galna här med att försöka få i årdning huset till klockan sex.

Kram. Puss. Kyss. Kärlek!

<3
Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

(p.s sorry att texten blev fet men när jag kopierade texten från facebook så gick det inte att ändra den andra texten)


Kommentarer
Postat av: Gab ♥

Mysigt x)

Och det var nästan skönare att läsa med stor, fet rosa text ;D ♥ ♥ <333333

2010-08-14 @ 17:35:16
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Gab ♥

Sv: Blev det tydligare nu? o.O

Men Ida, jag och Hedda ska i alla fall åka ner till hennes pappa i Sparreholm ;)

(Såg förresten att det var du på IP-adressen, haha) <333333

2010-08-15 @ 13:21:39
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0