‎(är i båten) Är tvungen att STÅ UPP på däck, med laptopen, för att kunna hitta någon som hällst teckning: Men vad gör man inte för att verka uppdaterad? xD ♥ ♥ <333

Hej, sorry för att det inte blev något inlägg efter klippningen.. ni undrar säkert hur det gick .. jag kan bara säga att mina första ord, som jag sa till mamma när hon ringde för att fråga hur det gick, var: "OMG! JAG SER UT SOM EN HUND!"

Men lägger ut fler bilder i mårrn, eller kanske senare, eftersom att vi är i båten nu. I mårrn ska vi hämta upp Maggans familj i saltsjöbaden, och sedan ska vi träffa Emelies och Fannys familj på kvällen i Napoleon viken. Sen ska Fanny jag och Maggan tälta, det kommer bli bäst! :'DDDD

Men bloggar kanske mer i mårrn, som ni ser på rubriken så är inte täckningen så bra..

Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0