Ändrade planer+Hemligt experiment..

Förlåt att jag bloggar så dåligt, men seriöst så stör jag mig lite på bloggare som bloggar en stup i kvarten! Även om dem bara sitter hemma hela dagarna.. så bloggar dem hela tiden, om helt onödiga saker: "Nu tror jag att jag ska gå ner och ta en macka" , "Gud vad det blev kallt! Jag tror nog att jag tar och sätter på mig en tröja" ..

Alltså: visst. Det kan väl vara.. kul ibland, men seriöst ibland blir det lite för långsökt för att orka läsa.

I alla fall så blev det inget Skärholmen idag; Ändrade planer. Youghurt.. vi kan väl bara säga att.. annat kom i vägen.. -________-'

Så i stället satt jag hemma och jobbade på ett topphemligt experiment! (som bara 3 personer i hela världen känner till, Jag, Youghurt och Gabbys.. *eliv laugh*)

Men i MÅRRN bär det av mot Skärholmen (for sure.) facebook kiss emoticon 

Eftersom att jag inte kan ladda up några bilder från idag eftersom att det är.. topphemligt så, får ni vänta tills i mårrn.

En sista sak bara:

ÄR DET BARA JAG SOM TYCKER ATT DET HÄR SERIÖST ÄR EN AV DEM BÄSTA COVER'SERNA (alltså en cover på en låt, inte "converse") PÅ EN LÅT SOM NÅGONSIN GJORTS??!!! 

Såg den på "Glee" content happy smiley facebook Älskar att dem oftast tar sönderspelade låtar och gör en mycket bättre version av dem! ^^

Lady Gaga (Eller i det här fallet 'Rachel' och 'Shelby' i "Glee") -Poker face cool hot sunglasses smiley face  



Loooooooove it!

Vad tycker ni? Gillar ni covern mer än originalet? ;o

Kram. Puss. Kyss. Kärlek!


Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Gab♥

Sv: Haha ;) Och yes, såna där från panduro! Lägger upp bilder sen ♥♥ <333333

2010-08-12 @ 20:32:49
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Gabby ♥

Haha, jag läste faktiskt "conversen" xD ♥ <33

2010-08-13 @ 21:57:27
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ellie ^.^

Haha x'3 Tänkte faktiskt på dig när jag skrev varningen.. xD ♥ ♥ <3333

2010-08-13 @ 22:53:23
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0