sorry, pallar inte blogga just nu..

sorry, men asså jag pallar verkligen inte blogga just nu.. men.. det gör jag ju.. ARGH! ännnu en gång har jag underskattat min hjräna.. eller kanske den mig..

haha, jaja.. nu när jag ändå är inne.. så kan jag väl skriva något, eller? X'D

aja, idag så har det väl kanske ine hänt så värrst mycket.. ingen som är värt att berätta om iaf.. joo, en sak:

asså Sheshlam, de e en kille som förrst gick i NV 2.. men sen bytte till våran klass för att han var för bråkig.. han är verkligen skit kaxig.. av ett skäl som jag hälst inte vill nämna offentligt.. men dem flästa vet ju de så.. jaa, asså han är verkligen stöddig mot alla, helt utan andledning. Som idag t.e.x när jag satt och knöt mina skor, så kommer han bara och tar i ALLT vad han har och slår mig skit hårt i bakhuvudet.. asså det var verkligen droppen.. jag vill hälst inte berätta vad jag gjorde.. men retar man upp mig så får man ta konsikvenserna..

jag fick typ värsta blå märket på huvet.. men det var inte allt, sen precis efter det så går han och Ozzy fram till Axel och börjar dra i hans tröja, helt utan andledning, tills sömmen på ryggen spricker.. asså dem måste verkligen ha något slags fel i huvudet.. jaa, jag vet att det inte är bra att skriva saker som folk på sin blogg.. men dem är ju verkligen helt pantade! och de e ju faktsikt meningen att man ska skriva vad man tycker ochv tänker här.. och vad man gör.. och det hände ju idag så jaa.. men allt jag vill säga är; BYT TILL 6-9:an.. ni platsar inte in i BF! ni gillar inte ens att rita..



så.. urgh! nu fick jag iaf ur mig det.. jag gilalr ju egentligen inte att vara arg.. men.. ibland så rinner bägaren över.. helt enkelt.

 oj.. va liten den blev.. aja! de e typ hur jag känner mig nu! :@


någon som håller med mig?! (komentera)


// "Ellie-awesome" (who is very angry at the moment!) :''3

Kommentarer
Postat av: Gabby <3

ELLER HUR! <3

2010-04-15 @ 18:44:36
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0