skolans dag ♥

MOSHI MOSHI! :''3

jahapp, då var skolans dag över, och precis som alla sa, så var det skit kul! (för er som inte går i Södertörn, läs inläggen innan så fattar ni vad jag snackar om)

kom nyss hem, klockan är runt halv nio. Maten var väl kanske inte derekt något vidare, efter som att skolan har halv-bra mat i vanliga fall så var det inte så stor skilldnad.

jag, Julia och Gabby gick runt och.. jaa, flummade. men tyvärr så hann vi inte se när NV:arna blev ned kladdade med våta trasor, för det var vår tur att ta hand om.. ehh, den där.. saken då.. X'D

men det var faktiskt skil kul! i tjejernas omklädningsrum så hade dem satt upp en Piñjata. (haha, lite perverst faktiskt, asså att det var i omklädningsrummet. men men)

och efter några gångers försök, så sprack halsen på papper-marsche (stavas?) typ hönan, och godis trillade ut. visserligen inte så värrst mycket, men pengarna går ju till Haiti. så det var väsrt det!

 resten av kvällen gick vi runt och försökte tvinga på folk hemma gjorde smörknivar, som Alex, Jocke, Wille.. och lite Sheslam gjort själva (minns inte om Axel också var med..)

vilket inte gick så där jätte bra. när man lika gärna kan gå till IKEA så, jaa.. X'D

 hehe, Maija, Tova, Julia, Katja och Alice har gjort den. om jag får säga det själv så har dem gjort ett fantastiskt jobb. (med andra ord: den var skit fin)
det ska föreställa barnen i Haiti ;)

 hehe ;D
 Julia, så sött! ;D <3

 *host, host* min halv färdiga bild.. som skulle akionernas ut.. gissa vilka som köpte den.. det kan ni aldrig.. (mina päron.. snacka om osmart, dem kan ju bara få en ännu bättre helt gratis..)

ahja, det va iaf sjukt kul! och i mårrn har vi sov mårron till 10 ;D<3 hoppas ni hare gött ;)

// "Ellie-awesome" :''3


p.s asså shit! de e så kul att få träffa allas små syskon! asså Axels brorsa var as lik honom ;O typ tvillingar! och Alex syrra var as liten och jätte söt!
(*host* btw, jag råkade kalla henne för hans lille bror, JAG VAR TRÖTT OKEJ? jag menade det inte. jag fick hjärnsläpp, så Alex: jag vet att du inte läser det här. men om du av någon anledning skulle göra det, så säg förlåt till din syrra. Och hälsa henne att hon e as söt ;D)
och Tovas brorsa e så himla söt! fast honom hasr jag iofs sätt förut! men ändå, *argh*! det borde vara förbjudet att vara så söt! och Willes brorsa oxå! han var as göllig! och ganska lik Wille, på håret asså X'D

*argh* vill oxå ha små syskon.. (men bara för att dem e söta, skulle nog inte stå ut med en jobbig en..) <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Cool såndär stoppahuvudeti sak.

Eh



Och du hade gjort jättefina träd.



Hej.

2010-04-29 @ 22:06:22
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: Gabby

Haha, kul det där med Alex syrra ;D <3

2010-04-30 @ 09:57:47
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: julia!! ;P

någon mer än jag som anser att jags åg ut som om jag gick på dagis på bilden? xD haha, ''behåll barnet inom dig!'' det lyckas jag ju ganska bra med! ;P <3333

2010-04-30 @ 16:59:45
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

haha, aa kanske lite då.. men du var as söt ;D <33

2010-05-01 @ 16:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0