Scouternas dag♥

MOSHI MOSHI! :''3

är så jävla sjukt trött nu.. sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men det har varit.. saker i vägen.

asså jag kom nyss hem från scouternas dag.. -.-' skit kul, men otroligt tagande!

jag fick gå upp klockan sju i mårrse! på en lördag! ;O för vi skulle typ samlas halv nio :S det kom inte så värrst många desvärre, bara 7 inklusive mig på Najaderna, och bara 5 på Neptun, som egentligen e typ 15 stycken.

det var skit mysigt att träffa alla igen! typ alla miniorerna från lägret ;) kontrolerna var som dem brukar vara, tråkiga och ogentomtänkta, nej! dem var väl okej, men inget höjdar år precis!

haha, Anden och Delfinen/valrossen ägde ut oss! dem fick typ 35 poäng när vi fick 5.. haha, men huvudsaken var ju att det var kul! ;D

nu till resultatet:

Humlan kom på andra plats! asså jag skojar inte: Mälarhöjden e typ den bästa scoutkåren ever! vi kommer alltid jätte högt upp!

Seeone kom på tredje plats! vad var det jag sa? vi äger!

haha, Spejarne kom på sjunde plats!

VI KOM PÅ FJÄRDE! vi slog skogsscouterna! SKILLZ!


haha, är verkligen sjukt trött, tror att jag kommer dö.. skiver mer i mårrn ;) och lägger ut nån bild ;D






NU FÖR ER SOM INTE HAR FATTAT ETT SKIT AV TEXTEN OVAN:

• scouternas dag, är en dag då typ alla scouter.. i.. typ hela Sverige träffas och tävlar.. om vem som e bäst helt enkelt! man går runt hela dagen till olika kontroller, och i slutet av dagen så räknar man ihop vem som fick mest!
 
• Najaderna är min avdelning, men vi och Neptun  (som är killar i samma ålder som vi) är typ nästan en avdelning tillsammans, och efter som att dem var så få, så lade dem ihop våra poäng med deras ;)

•man har patruller oxå, det är som små grupper i avdelningen. man tävlar både patrull vis och avdelningsvis, Anden, Valen/delfinen och Sälen är patrullerna i min avdelning ;)

• Humlan är tjej av delningen i Mälarhöjdens scoutkår, där går min lilla kusin, som kom tvåa, awww.. där går man när man går i 2:an-3:an

• Seeone är kill avdelningen i Mälarhöjdens scoutkår, där man oxå går när man e minior, alltså 2:an-3:an ;)

• gillar man inte havet.. så blir man "kott-och-pinn-scout" med andra ord.. skogs scout, vilket suger! och vi slog skogscouterna! (alltså Spejarne!) vilket vi är väldigt stolta över!


håller seriöst på å somna nu.. skiver mer i mårrn.. *snark*

// "Ellie-awesome" :''3


Kommentarer
Postat av: Magda<333

Förstår att det var jobbigt att gå upp klockan sju på morgonen men jag var på basket cup i helgen och vi gick och la oss ett/halv två varje kväll och var tvugna att gå upp vid sex!Snacka om att jag är trött nu! blev till och med sjuk efter=(

Puss<33333

2010-04-26 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0