otroligt deprimerande, lång och ointressant dag..

Konnichiwa! :''3

förlåt för att det här inlägget vart lite sent inlaggt.. men internet dog som vanligt.. -.-'

idag (*rubriken ljuger aldrig*) så var det en.. deprimerande, lång och ointressant dag..

inga rolga ämnen precis, förutom "tyskan" då jag och Julia hoppade runt i den så kallade skogen och tog ego-bilder X'D

*suck* känner mig bara inte på humör för att blogga just nu..  mår skit dåligt.. Amanda gick hem i början av dagen oxå.. så jag hade inget att göra på NO:n.. vilket ine fick huvudvärken att dämpas ner.. alls!

plus att jag är lite halv deprimerad.. vilket om man tänker efter riktigt noga är ganska dumt! för jag borde vara glad för det.. eller borde jag? 




 måste verkligen ladda upp lite bilder från idag! men mamma vill att jag ska föjla med på en promenad.. hon säger att det känns bättre att gå när man mår illa.. *arg* de e så mycket nu.. det känns som om att min huvud ska explodera..

men jag bloggar mer sen <3 lägger ut lite bilder :)

// "Ellie-awesome" :''3

(p.s.. du vet nog vem du är: förlåt..)

Kommentarer
Postat av: julia ;P

snackar du me mig? om du gör det så e de inga problem vettu! :D det gör inget! jag och gabby joggade typ ett varv i skogen och sen letade vi efter hjärtanhuset( vet du vilket? :O ), vi hittade det faktiskt! det va helt otroligt mycke större än det man ser från tåget! :O men bara så du vet, det gör inget! :D

2010-04-20 @ 18:51:45
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

okej bra <3 haha, aa. jag vet vilket de e ;) de e juh fett snyggt ju! <3 med massa hjärtan å allt! X'D

tack <3



p.s. jag vet att du kanske inte vågar/vill säga samma sak men; jag älskar dig Julia <3 du är bäst! (näst efter mig asså..) :''3

2010-04-20 @ 19:22:51
Postat av: Anonym

harru bytt till tyska?:O

2010-04-20 @ 19:40:52
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

ähm.. vem det än var som skickade den tredje komentaren, så nej! asså.. ähm, när dem som har tyska har tyska. så har vi som har franska och spanska ingenting att göra, för det krokade med tiderna för lärnarna, så vi får göra vad vi vill i en timme. typ hål timme <3 jag har fortfarande franska ;) så.. vem e du? ;O

2010-04-20 @ 20:45:43
Postat av: Magda<333

Vill du veta vem jag är?

Nu ska du få veta vem jag är!

Jag ärrrr....:

Världens BÄSTA Maggan!Sorry pallade inte skriva vem det var ifrån....

<33333

2010-04-21 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0