NO.. blä!

MOSHI MOSHI! :''3

sitter här och jobbar med NO:n som typ ska vara klar i mårrn. Jag och Amanda fick "atronomi och astrologi" och för att visa sig värdiga BF:are så ska vi ju så klart göra ett kolasch (stavas?) så det blir ju inte precis lika tråkgt att göra  som Gabbys grej, vilket hon iaf värkar tycka är jobbigt, jag får ju lixom hålla på med papper å så, men det måste ändå göras.. -.-'

eftersom att det inte gick så där värst bra för Amanda och mig på NO lektionerna så tog vi hem allt, jag gör kolaschet och skiver lite om Mayafolket, ni vet dem som tror att världen ska gå under år 2012 och Amanda skiver om stjärntecken ;)

har inget mer att skiva så jag slänger upp några bilder från igår ^^

vår falgga, som JAG fick bära runt på på tunnelbanan! jätte kul.. snacka om att alla glodde! men det är ju inte utan anledning som man är lite stålt ändå.. det är inte alla som får bära flaggan ;D

 i väntan på prisutdelningen..  *trött* men som man säger: "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.. "

 så sjuk mycket folk! eller.. nej, haha. kanske inte på den bilden, men de där är ju typ bara en femte del av alla som kom sen ;)


// "Ellie-awesome" :''3

(p.s älskar dig, du vet vem du är) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0