någon som kan fatta det? :O

asså de e helt j*vla ****** unbeliveble!

asså jag menar är det någon som har tittat ut genom fönstret? :O de e vitt! hur i ***** gick det till? :O

det var ju vår.. senast i går lixom, man kunde gå ut med bara converse utan att känna att man lixom vattenskadade dem.. och så i mårrse.. när jag kollade ut genom fönstret. så vitt!!!

fattar ingenting.. det skulle ju bli vår.. jag såg faktiskt en krokus komma upp ur GRÄSET i lördags! visst.. bara en liten en.. men iaf!

och nu.. så e allt bara övertäckt med ett vitt äckligt blött täckte..

 lixom gemför? den här bilden togs i lördags.. på våra höns.. och kolla bakrunden..IGEN SNÖ! utan gräs..




och kolla nu på denna nadan.. den togs i mårrse.. DO YOU SE THE DEFRENSTES? :O
.






nästan lite eroniskt faktiskt.. lite som mitt liv just nu: när den äckliga snön som man blivit så trött på äntligen började smälta.. och till och med en liten gul blomma kom fram.. så sabbades allt på en enda natt.. med ett vitt, blött täcke.. som la sig över alla blommor.. och alla värme..så fort gick det.. och sen var all värme och lycka borta..


och nu iaf så ligger jag här på mitt rum.. i min säng.. och känner mig ensammare och kallare än någonsin.. i ett hur omringat av snö dessutom..

och de e inte bara för det som dem flästa vet.. som jag känner mig så här..

det känns som om alla jag tycker om fryser ut mig.. och blir övertagna av andra människor..






Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Jag fryser inte ut dig, gumman! <33333

2010-04-05 @ 11:49:20
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: you know hoo...

kanske inte enligt dig..



nää, det var taskigt.. men alla andra gör typ de.. asså inte i.. lixom.. utan lixom i hel het. .eller asså.. äsch.. det känns helt enkelt mörkt nu bara..

2010-04-05 @ 12:28:37
Postat av: julia

jag såg fjärilar igår och nu är väl chansen stor att man börjar se en massa snögubbar och annat tjafs igen.. :( <33

2010-04-05 @ 13:12:41
Postat av: sofia från teaten du vet

hej ellie bra blogg

ja skulle bli jätte glad om du rösta på min i veckans blogg hära:

http://linneaomatilda.blogg.se/2010/april/v-e-c-k-a-n-s-b-l-o-g-g-1.html

tack

2010-04-06 @ 09:48:54
Postat av: sofia igen

ja nr 5

2010-04-06 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0