Ibland känns och är det lättare, roligare, flummigare och mer naturligare att inte tänka på att man kanske egentligen borde vara cool:ha på sig snygga kläder, smink, ha mobilen lätt till hands..utan helt enkelt vara den man är och gå och se...

ähm.. lite konstig rubrik kanske.. särsklit med tanke på att allt som jag hade tänkt att skriva inte fick plats..

det jag menade att skriva var iaf att ibland så är det kul att slippa försöka spela någon som man inte är.. och bara skita i vad alla andra tycker ;)





det jag vill säga med allt det som står ovan är helt enkelt att Linnéa och jag gick och såg "Draktränaren" idag X'D

och vet ni vad? jag skäms inte för det.. okej.. i och för sig så är det det väl kanske inte så där jätte pinsamt.. och barnsligt.. jag menar det var ju lixom inte precis "Nasses stora äventyr"

haha, men ändå.. många tycker säkert att det var larvigt ändå.. men jag tyckte att den var skit bra.. asså typ alla filmers slut suger!

 några exempel:


1. "Harry Potter".. typ två (tror jag) det slutar med att dem typ zommar ut på.. ehh Hogvourts.. (jag e inget Harry Potter fan så jag vet inte hur det stavas.. men ni fattar) och det suger.. man ba: bra slut.. ehh.. helt utan poäng men visst..

2. ehh.. "Harry Potter" typ 3.. eller så är det 4.. då slutar det med att han flyger iväg på sin kvarst och så fryser dem bilden på honom.. inte någon vackar syn precis..

3. "Jesus Crist Superstar" då slutar det bara med att dem zommar ut på honom på korset.. och så slutar det så... man får ju inte ens se när han återuprstår.. okej.. de e iofs hela filmen de e fel på.. men särskilt slutet!



jaa... det finns ju tusen dåliga slut.. men de e några av dem.. men slutet på "draktränaren" var as bra.. det var lixom.. jag vet inte.. det ultimata slutet.. okej, slutet på "Avatar" äger oxå.. ;)

men som sagt.. det var skönt att få vara lite barnslig..

haha, juste.. precis när Néa och jag hade satt oss i salongen.. så tänkte vi typ ba: "shit! det här e såå mobbat.. alla e typ jätte små.. dem måste tycka att vi e skit skumma"

och precis då så kommer typ ett tånårspar in som var typ 18 kanske, med typ 1000 percingar, svart hår och massa slingor i olika färger.. och massa kedjor hängandes i skärpet på byxorna.. haha, så bara för att man kanske SER tuff ut.. så kan man faktiskt vara en mjukis på insidan..



kom ihåg det till nästa gång.. ;)




UTSIDAN:




INSIDAN:





okej.. kanske inte exakt sådär då.. men jah hittade ingen bild på en "mjuk" kille X'D


//Ellie (be your self..it´s always the best! ) :''3

Kommentarer
Postat av: juliafulia

hah, jag ville oxå se draktränaren..! du skulle ringt mej! :P<333

2010-04-06 @ 21:37:01
Postat av: Gabby <3

Haha, jorå!<333Här har du en mjuk kille; http://fritjofochjoran.webblogg.se/images/2007/image_bert_bild_1_1190394890_2447866.jpg

2010-04-07 @ 09:19:46
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Tova ^^

tjabba tjena hejj ellie, superbra inlägg!! (dessutom heter den väll endå nasses stora film inte nasses stora äventyr??? det va den första filmen jag såg på bio ever "D )kram

2010-04-07 @ 16:06:38
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: "Ellie-awesome" (<-- mitt nya hemliga kodnamn..) ^^

haha, joo.. det kankse det gör.. men jag ville bara ta en film som exampel lixom ^^ hehe, min första film jag såg på bio var typ "toy story"



haha kram :''3

2010-04-07 @ 17:56:02
Postat av: "Ellie-awesome" again! <3

juste, btw! USCH! förlåt.. asså för att typ sista meningen så har jag skrivit "jah" i stället för "jag"



förlåt alla som skriver det men USCH! jag hatare det.. jag skrev lixom bara fel.. därför att j och g e brevid varann på tangent bordet.. sorry.. <333 X'D

2010-04-07 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0