Ibland, hur mycket talang man än har *host, host* så går det helt enkelt inte som man tänkt sig.. -.-'

MOSHI MOSHI!

jaaa.. as usioall (ehh.. skulle vara "som vanligt" på engelska.. men jag kan ju inte stava så... jaa) så säger ju rubriken allt.. typ


iaf.. idag stack jag hem till Gabby och vi skulle.. ehh.. skapa hade vi tänkt.. men låt mig säga att det inte precis gick som vi hade tänkt oss.. X'D


(med andra ord: åt *****)


hehe... men jaa... man lär sig ju av sina misstag så.. jaa..

hehe, jag vill hälst inte visa den.. och jag vill hälst inte säga vad den skulle föreställa så.. jaa -.-'




*suck* jag försökte att ladda upp en bild men min data typ dör nu.. såå jaa.. om ni vill se mer och veta mer så gå in på Gabbys blogg: www.gabbsys.blogg.se

cya <333

// "Ellie-awesome" (<-- mitt nya topphemliga kodnamn..) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0