Grattis broe! ♥

Konnichiwa! :''3


idag fyller brorsan år! hoppas verkligen att du läser det här för en gångs skull.. -.-'
han blir 19 :) haha, igår så firade vi honom med släkten för att vi ville göra något bara vi i familjen idag, så vi ska gå ut och äta, iaf.. till Johans stora besvikelse så satt det bara ett ljus på tårtan som mamma kom med igår..

men pappa och Johan räknade ut att det stod för att det bara var ett år kvar tills han skulle få handla på systemet.. killar asså.. X'D

så vi ska snart sticka till Skutan som ligger nere vid skolan (hoppas för allt i världen att jag inte träffar någon som jag känner!)

idag har det inte precis hänt så där värst mycket, vi hade uteliggar-bild med Anders.. som sög som vanligt.. engelska med Martin som faktiskt konstigt nog var rätt okej, på grund av att jag, Julia Wille och Gabby gick ut och satte oss i gräset och pluggade *BIG SMILE*

just'ja, på NO:n så satte sig Amanda jag och.. lite mer folk i data salen vid cafeteian. och sen helt plötsligt så kom Ömer med en stor bricka med varm choklad! WOW! som vi fick helt gratis, snacka om at den här skolan äger! :D

annars hare väl inte hänt så mycket! ;)

 haha... försökte ta en kulig bild på Johans tårta.. aja, what ever!

//"Ellie-awesome"  :''3  Grattis igen, broe! älskarrej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0