fy faan va fail asså X'D

Konnichiwa! (vad sägs om det, Gabby?)

haha, har precis ätit lunch, och kom nyss hem från dansen. det var gasnka så kul.. men i mitten av låten så hade vi lixom.. hoppat över en del av låten.. och bara stått stilla där, och den här gången så övade vi in det som vi skulle göra då.. det var sjukt svårt.. och det screevade upp hela min hjärna.. X'D

haha, plus att på ett steg på var jag inte säker på hur man skulle göra med armarna, så jag frågade läraren, som förklarade hur man skulle göra.. och det visade sig att jag hade gjort helt fel (snacka im pinsamt.. tänk om jag skulle ha gjort så på uppvisningen)

haha, just'ja det var fett fail! jag tar en buss från Engsnäs skolan (som jag dansar i) till Hiddinge, och sen typ 704:an mot Fruängen. och bussen till huddinge var typ jätte sen.. så jag missade 704:an. men det stod att nästa skulle komma om tio minuter.. så jag satte mig där och väntade.. och väntade.. och väntade... och efter typ en halv timme (asså den skulle ha kommit för typ 35 min sen) så kommer det typ två tejer som bah:

"vilken ska vi ta?"

"den!" *och tejen pekar på tavlan*

"nej, de e ju lördag idag"

jag: :/

fatta va arg jag blev! jag hade vi glömt bort att de e lördag.. och så kollade jag.. och den 704:an gick inte på lördagar!

visst. 710:an kom typ 3 min efter det.. men jag hade ju suttit sitta där i tre kvart. och om jag hade sett det så hade jag ju kunnat ta en annan buss.. (FAIL!)

// "Ellie-not so awesome today"

p.s Alice och Katja, om ni läser det här; jag såg "remember me" med Robert Pattinson igår.. NI MÅSTE SE DEN! asså den var ju så klart inte bättre än "Twilight".. även fast filmen är mycket sämre än böckerna.. men vi måste se den. ni kommer älska slutet.. MWOHAHAHAH! (Ironi! alltså.. ni kommer hata slutet, menade jag)  :''3


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Haha, mycket bättre! :D <3

2010-04-18 @ 20:39:47
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Magda<333

Hade du och Fanny kul?<3

2010-04-19 @ 15:26:06
Postat av: Katja

Jag vet ju slutet så .....

Men han kan inte bara dööö!! Nu började jag tänka på va som skulle hända om han dog ! Tack !! :'(

2010-04-19 @ 19:00:43
Postat av: Anonym

men asso Ellie!

lr hur han kan ju lxm nt bara dö!

ääh! de äe som törnrosa:

då kommer jag och kysser honom så han typ

"åter upplivas" :DD

puss! <333

2010-04-19 @ 19:16:18
URL: http://hubinettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0