BOMBNEDSLAG *frågetecken*? "O

MOSHI MOSHI! :''3

asså Shit, mitt rum e värsta bombnedslaget.. funderar på att städa lite.. men vad gör det för skilldnad, de e ju ändå bara jag som ser det.. asså jag känner mig som värsta salrvern just nu, mitt skivbord är helt kaos! det är det dåliga med att ha ett jätte stort skiv bord, det ha ren tendens att bli väldigt stökigt! "O

och det ligger kläder över hela golvet.. *suck* har verkligen ingen lust.. men de e så jobbigt att se alt bara..

 jaa, typ så ser mitt skrivbord ut, det kanske inte syns för bilden vart otroligt suddig, men typ hela skrivbordet är täckt av glitter X'D


just'ja, vi var på Al a Carte (stavas?) idag, asså det var typ någon teater som låg i huddinge, b.l.a så spelade Moa i den, hon hade en rosa peruk! aww... om jag hade spelat den rollen så hade jag aldrig släppit taget om den peruken! *mårr..*

den var iaf väldigt bra, och alla var jätte duktiga ;) <3 och det bäst var att vi slapp typ tre lektioner, och i mårrn ska vi ju ha förberedning för skolans dag, och på onsdag, och på fregad e vi lediga (SKILLZ!) så den här veckan kommer att bli lite ägig!

//"Ellie-awesome" :''3

p.s döm mig inte för mitt stökiga rum.. jag är en slarver, okej? X'D <3

Kommentarer
Postat av: julia ;P <333

måndagar brukar inte vara så roliga men det va faktiskt skitkul idag! särskilt engelskan! skumt? :O menmen, det va ju inte precis en vanlig måndag! ;D <333

2010-04-26 @ 19:35:46
URL: http://juliasanonyma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0