Ännu en tråkig lördags mårgon.. (ehh.. med tanke på hur länge jag sov, så är det nog eftermiddag)

MOSHI MOSHI!

jaa.. då var det ännu en tråkig lördags mårgon.. eller nej, man kan inte kalla det för "ännu" för jag brukar faktiskt inte ha tråkiga lördags mårnar, jag brukar dansa ;) men av någon konstig andledning så tog dansen två vekors påsklov.. så de var ingen idag..


så i stellet sitter jag här och tråkar.. mamma är och handlar, Johan e på "Uppcon" dåra, och pappa är i båten, där han förmodligen kommer spendera hela våren.. som vanligt.. -.-'

men i mårrn, ska de iaf bli kul.. (konstigt nog?) då ere iaf båtjobb, med scouterna ;) (asså vi typ gör i årdning alla våra båtar för vårseglingen, och typ sätter dem i vattnet å så.. elr jag tror de iaf.. om de inte i is asså "O)

och man måste typ vara med på minnst ett båtjobb för att få segla.. "S men de e kul :''3


HAHA! SKILLS!:
asså när jag skrev det här inlägget, så var jag inne på msn samtidigt, och så loggades jag ut, och då antog jag att internet ganska snart oxå skulle dö, så jag kopierade hela texten.. och sen dog sidan, men sen när jag fumlat lite med internet och fick det att funka igen, så gick jag in hit, och tryckte bara på klistra in! och det hände två gånger! SNACKA OM ATT JAG KÄNNER MIG AWESOME NU! (iofs.. det här inlägget var väl kanske inte sådär jätte bra.. och långt.. och jag har varit med om jätte ägiga inlägg som har blivit förlorade.. men ändå, väldigt skillat!)

*suck* min mobil+data typ dampar nu.. så det blir ingen bild, men kasnke att dem skonar mig lite senare.. ;)

(det här har jag lagt till lite senare, när min mobil skonade mig:)

 
  ehh... LITE emo agtigt kanske.. men whot ever XP


aja, hare gott<3


// Den väldigt skillade: "Ellie-awesome" :''3


Kommentarer
Postat av: Maija

Naaw, sötaste Ellie! :D

<333

2010-04-12 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0