ännu en otroligt awesome onsdag! ♥

MOSHI MOSHI! (vilket Gabby tydligen retar sig på jätte mycket.. *hmpf* om det nu finns några läsare där ute.. snälla komentera och säga vad jag borde börja varje inlögg med i stället)


idag har det väl kanske inte hänt så där jätte mycket, vi hade bild.. vilket gick.. sådär, vi skulle teckna av glas *grattis* och så klart gick det strålade för konstnären brevid mig (d.v.s Gabby) och jag failade.. -.-' men det var okej ändå;) annars hare väl inte hänt så där värst mycket.. pallar inte skriva onödiga saker som ändå inte e kul att skriva.. plus att jag typ inte har några besökare.. så här e lite annat;


CITAT:

• *Maija, Alice, Tova, Gabby jag och Julia väntar på att någon ska öppna dörren till vår hall så vi kan komma in, då kommer Niklas, asså en lärare*

jag: "åh, äntligen.. snälla kan du öppna dörren, vi börjar snart"

Maija: "aa, vi börjar 35 och den e 34"

Niklas: "nemen va bra, en minut.. då hinner ni ju mer än väl"

Maija: "nej, men det tar ju en minut att ta av sig alla kläder.."

(haha, alla glodde på varann och började typ as garva.. snacka om pinsamt)

• *Ulrika delade in alla i klassen i par, två och två, alla fick en lapp med ett nummer. personen som fick samma nummer skulle man jobba med, Ulrika räknade upp alla nummer och kollade vilka alla hade blivit med*

Ulrika: "så.. vilka hade sex?"
 
Maija: "jag och Ellie!"

(som tur var var det typ bara jag, Maija och Gabby som reagerade.. men snacka om pinsamt..)


• haha, Julia hade uppsatt, och sen vare en läskig kille i sjuan som ba drog i hennes häst svans på lunchen.. Julia reagerade j*vligt segt.. så typ 5 sekunder efter att han hade dragit så skrek hon.. haha XD


• *på NO:n jobbar Jocke och Ilana tillsammans.. men Ilana gick ut för en stund och skulle typ hämta något*

Julia: "Jocke, var e Ilana då?"

Jocke: "hon lämnade mig.."

(haha, det var ju ingen som fattade utom jag.. så jag började as garva)





 nästan alla tjejer i klassens converse, i en liten hög <3

haha, kasnke inget roligt och långt inlägg.. men det får duga ;)

// "Ellie-awesome" (who is a little bit flummig for the moment..) :''3


Kommentarer
Postat av: Guess who?

Vad sägs om att börja med ett HEJ?

2010-04-14 @ 20:39:44
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

ähmm.. nej, jag kan faktiskt inte gissa vem du är! snälla sig, jag har faktiskt inen aning ;O <3



haha... hmm "HEJ".. det var något nytt de..

2010-04-14 @ 21:18:36
Postat av: Gabby <3

Haha, fan jag måste också börja med citat! Sjukt kul att läsa! :"D <3

2010-04-15 @ 16:12:55
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Maija

Hahahahahaha, varför händer allt pisamt mig! x`D

Det där med rasten och Niklas så jag menade faktisk YTTERKLÄDER! hahahaha, typ jacka.. <33 >.< 8D

Och som tur reagerade typ bara ja, du o Gabby på den där med vilka nummer man hade, även om jag sa; "ja o Ellie" överdrivet högt... x`D

Och minns du: `... så ska ja hjälpa dig in i taxi- shuffören..." (stavning?)



Btw; du kan börja med "moi, moi" en gång i alla fall, det betyder typ hej på Finska.. 8)

<33

2010-04-15 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0